fbpx Motivatia in vanzari | Learning Network Mergi la conţinutul principal

Motivatia in vanzari

Iubesc acest citat al lui Nick Saban:  „Un lucru legat de echipele de campioni, este acela ca sunt rezistenti. Nu conteaza cu ce arunci in ei sau cat de adanca este gaura, ei vor găsi o cale de a se redresa şi de a depăşi obstacolele”

De exemplu Super Bowl din februarie. Primele două echipe din topul Super Bowl se remarcă datorită unor factori cum ar fi talentul sportiv de top, şi rezistenţa. De exemplu fundaşul Peyton Manning criticii spun că i-au scăzut performanţele din cauza vârstei. Este inclus în topul Super Bowl 50 datorită talentului său incredibil sau a elasticităţii lui la fel de incredibilă - probabil ambele.

Echipele de vânzări campioane nu sunt diferite. Am văzut agenți de vânzări într-adevăr talentați care eșuează, deoarece nu-şi pot gestiona şi îndrepta eşecurile şi nu din cauza strategiilor folosite incorect, ci din cauza incapacitătii de a executa situatiile în vremuri grele.

Agenții de vânzări care au un punctaj scăzut în rezistenţă au un scor mare când vine vorba de stres. Ei obosesc și nu au energia sau creativitatea necesară de a urmări afacerile de aproape. Stresul, de asemenea, duce la posibilitatea de a renunțarea la obiectivele lor sau mai rau, de a se transforma în victime. În loc să-și asume responsabilitatea pentru succesul lor, se încerc să găsească scuze.

Deci, ce pot face managerii de vânzări pentru a-şi mări rezistenţa? Iată primul meu sfat:

Oamenii de vânzări trebuie să înveţe să separe “a face” de “cine”

Vânzările reprezintă o activitate pe care o faci pentru o viaţă cu toate acestea, nu-ţi definesc caracterul sau auto-valoarea. Fără separarea acestor 2 elemente “a face” de “cine”, agenții de vânzări ajung să ia eșecul personal. "Am pierdut legătura. Nu sunt făcut pentru aceasta profesie. Nu am fost niciodată bun la pus întrebarea dur".

Agenții de vânzări slabi iau eșecul de partea lor. Ei departajează eşecul de propriile trăiri şi adesea nu învaţă nimic din aceste situaţii. "OK, ce pot învăţa din acest eşec? Ce rol ar trebui să dețină? Ce parte este pur și simplu atribuită de învățare? "

Îmi amintesc primul meu an în această afacere, atunci când am fost total debusolată. Unul dintre mentorii mei timpurii a ajutat la construirea rezilienței mele, prin schimbarea perspectivei. Mi-a spus că, în loc de a încerca să închid afacerea, ar trebui să merg afară și să obțin 100 de “nu este”. Explicația lui a fost simpla: După ce voi reuși de 100 de ori, voi învăța 100 lecții mari și voi ajunge pe calea succesului. Acum, că a fost un obiectiv am putut realiza!

Am câștigat cele 100 de lecții și acum ii pot ajuta si pe alții să învețe. managerii de vânzări, să păstreze predare abilitatile forte necesare pentru a avea succes de vânzări. Dar, de asemenea am  învațat despre reziliență. Aceste lucruri te vor propulsa acolo unde iti doresti sa ajungi.

Articol tradus si prelaut de pe Top Sales World.

Categorie
Echipa Learning Network

Learning Network este terenul de joacă al celor care cred în puterea învățării, sunt curioși să își descopere limitele și își doresc să obțină... vezi profilul complet

Adaugă comentariu nou

Text simplu

  • Etichetele HTML nu sunt permise.
  • Liniile şi paragrafele sunt rupte automat.
  • Adresele Web și E-mail sunt transformate automat în legături.