
Better planning, Problem Solving & Decision Making, Dynamic Learning
Data si locatie
Obiective:
- Dobândirea tehnicilor specifice de management pentru obținerea de performanțe cât mai ridicate la nivel de department
- Însușirea instrumentelor de planificare, monitorizare, control și evaluare, pentru obținerea rezultatelor așteptate din partea managementului superior
- Înțelegerea contextului intern și extern în care un manager trebuie sa ia decizii si a factorilor cheie ce asigură succesul unei echipe pentru atingerea KPI-urilor la nivelul departamentalui sau al organizatiei
Agenda
1. Setarea obiectivelor, punerea în practică și evaluarea lor
- ODPRAE – metoda de planificarea activităților
- Metodede diagnoză a situației existente
- Fixarea scopurilor și a obiectivelor
- Obiective – reguli practice
- Cum se translatează obiectivele în sarcini către angajații din subordine
- Evaluarea sau raportarea la stadiul de îndeplinire al obiectivelor
2. Analize specifice in crearea infrastructurii necesare în luarea deciziilor
- Analiza cauza-efect
- Analiza swot și cuantificarea ponderii factorilor interni și externi
- Analiza cost – beneficiu
- Analiza câmpului de forte
- Analiza riscurilor (metoda delphi)
- Trecerea în analiza GAP
3. Filtrarea și evaluarea solutiilor în procesul decizional
- Setarea criteriilor și a priorităților în evaluarea soluțiilor
- Matricea decizionala – instrument de evaluare obiectiva a optiunilor
- Multivoting – metoda democratică de adoptare a deciziei; avantaje și dezavantaje
- Principalele obstacole în prioritizarea deciziilor – nivelul de analiză versus complexitatea deciziei
Data si locatie