fbpx Curs Achizitii - Making Money through Purchasing | Learning Network Mergi la conţinutul principal

Curs Achizitii - Making Money through Purchasing

Categorie
Descriere

Achizițiile au devenit o parte integrantă a performanței corporative și atrag o atenție sporită din partea conducerii companiei.

Astfel, una din cele cele mai importante provocări cu care se confruntă departamentele de achiziții  în următorii  ani, o reprezintă asigurarea comunicării eficiente între departamente la nivelul întregii companii, inclusiv formarea și dezvoltarea angajaților, pentru a deveni buyeri profesioniști care să genereze un real profit prin activitatea lor.

Obiectivele programului:

  • Clarificarea poziției: Buyerul ca centru de profit în companie
  • Cum să aduci plus valoare în companie din poziția de buyer
  • Îmbunătățirea comunicării cu clientul intern și stakeholder-ii
  • Însușirea tehnicilor de reducere a costurilor
  • Definirea rolului buyer-ului în licitații
  • Dezvoltarea abilităților de gestionare obiectivă a procesului de selecție și evaluare a furnizorilor
  • Exersarea tehnicilor de negociere în achiziții
  • Înțelegerea importanței eticii în achiziții – impactul pe termen lung în relația cu furnizorii.

AGENDA

ROLUL BUYER-ULUI ÎN COMPANIE

  • Care sunt obiectivele unui buyer
  • Cum achiziționează buyerii – cum aplică politica și strategia companiei

TEHNICI ȘI PROCESE ÎN ACHIZIȚIE

  • Cum și când se aplică diferite procese în achiziție
  • Cine și cum participă în fiecare proces de achiziție
  • Rolul buyer-ului în procesul de achiziție

MODELUL PETER KRALJIC ÎN ACHIZIȚII

  • Categorii de achiziții și prioritizarea lor
  • Abordarea achizițiior în funcție de importanță
  • Cum prioritizăm fiecare achiziție

MANAGEMENTUL FURNIZORILOR

  • Cum se creează și gestionează baza de furnizori
  • Criterii de evaluare a furnizorilor
  • Cum se construiește și menține relația cu furnizorii

COSTUL TOTAL DE ACHIZIȚIE

  • Eficiența în stabilirea prețului corect
  • Cum calculăm un TCO

MANAGEMENTUL CONTRACTELOR

  • Tipuri de contracte
  • Echipa de contract
  • Cum gestionăm contractele

ETAPELE PROCESULUI DE ACHIZIȚIE

  • Ce etape urmăm în procesul de achiziție
  • Diferențe între achiziții simple și licitații
  • Rolul buyer-ului în licitație

TEHNICI DE REDUCERE A COSTURILOR

  • Analiză și modele de cost
  • Diferențe între modelele de cost
  • Când și cum aplicăm fiecare model de cost

NEGOCIEREA ÎN ACHIZITȚII

  • Ce, cum, și când negociem în achiziții

ETICA ÎN ACHIZIȚII

  • Ce înseamnă și cât de importantă este etica în achiziții
  • Tipuri de atitudine non etică și impactul acesteia pe termen lung.

KPI în achiziții Principalii indicatori de performanță în activitatea de achiziții Rolul ți importanța indicatorilor de performanță din achiziții în contextul general al companiei Impactul indicatorilor de performanță din achiziții asupra KPI-lor financiari ai companiei; strategii de îmbunătățire a acestora.

TARIF

495 euro + TVA/participant. Pentru mai mult de doi participanți din aceeași companie se acordă reducere.

Tariful include:

  • livrare curs 3 zile, 09 -17; pauze de pranz si cafea
  • suport de curs, materiale, diploma de participare
Cerere curs inhouse