Mergi la conţinutul principal

Curs - Conflict Management - Bucuresti, HPDI

Descriere

De cele mai multe ori, oamenii percep conflictul doar în forma lui negativă. Şi de aceea, Managementul Conflictului devine un subiect care din start aşează oamenii într-o poziţie de “luptă”. De fapt, conflictul este un dat în viaţa de zi cu zi, atât în mediul organizaţional cât şi în viaţa personală. Totodată, conflictul poate fi o metodă foarte bună de provocare a oamenilor pentru a-şi depăşi propriile bariere atât din punct de vedere profesional cât şi persoanal (cu condiţia ca situaţia conflictuală să fie foarte bine mediată).

Odată ce oamenii vor conştientiza prezenţa conflictului în viaţa lor ca pe un fapt firesc, în primul rând nu vor mai fi surprinşi atunci când vor ajunge în situaţii conflictuale, iar în al doilea rând vor putea mult mai lesne să prevină şi să medieze o astfel de situaţie.

Durată:  1 zi
Data: 28 Octombrie
Loc de desfasurare:  București

Cui se adresează acest training:

  • Tuturor oamenilor dintr-o organizatie indiferent de poziția lor în structurile organizaționale;

Obiective training:

  • Să înțeleagă definiția conceptului de conflict în mod unanim;
  • Să conștientizeze efectele conflictului la nivel de organizatie si personal;
  • Să recunoască și să identifice cauzele conflictelor din propria organizație;
  • Să poată identifica in fază incipientă semnalele unui posibil conflict;
  • Să cunoască etapele de rezolvare ale unui conflict;
  • Să cunoasă metodele de aplanare și rezolvare a situațiilor conflictuale;
  • Să poată prevenii conflictul;

Topicuri: 

1. Conflictul

  • Considerente teoretice;
  • Tipurile și cauzele generale care determină conflictele.

2. Conflictul - o metodă de supraviețuire sau…

  • Tringhiul dramatic - VICTIMA-SALVATOR-PERSECUTOR;
  • Conflictul interior vs. conflictul extern;
  • Avantajele și dezavantajele conflictului;
  • Cunoașterea și înțelegerea nevoilor celorlalți;
  • Test MBTI - Debriefing;
  • Ințelegerea propriilor emoții;
  • Empatia ca formă de înțelegere a celorlalți.

3. Comunicarea – un tratament de mediere

  • Ascultarea activă;
  • Fedback-ul.

4. Un obiectiv comun

  • Cum câștigi încrederea celorlalți?
  • Am încredere ca ai încredere.

5. Identificare - Prevenție - Mediere

  • Conștientizează situația conflictuală;
  •  Anunță că situația tinde să devină conflictuală;
  •  Concentrează-te pe soluție, nu pe vinovat;
  •  Apelează la un mediator (dacă este cazul);
  •  Asigură-te ca situația nu se va mai repeta;

Action Plan

  • Dezvoltarea unui plan personal și de echipa pentru pentru însușirea unui management bun al conflictelor
  • Identificarea oamenilor care te pot ajuta în îndeplinirea planului

Agenda:

09:00 - 09:30: Welcome Coffee
09:30 - 10:45: Curs
10:45 - 11:00: Coffee Break
11:00 - 13:00: Curs
14:00 - 15:45: Curs
15:45 - 16:00: Coffee Break
16:00 - 17:00: Curs
17:00 - 17:30: Recapitulare

Tarif:  120 Euro, fără TVA, la cursurl zilei. Tariful acoperă cursul, certificarea de la sfârșit, suportul de curs, pauzele de cafea și de masa de prânz.

 

Cerere curs inhouse