Mergi la conţinutul principal

Curs Employer Branding si Recrutarea pe Facebook de la A la Z – tot ce trebuie să știi

Categorie
Durata
2 zile
Nivel
Incepator
Intermediar
Descriere

Dacă ne uitam in jur, la metrou, in statia de masina, vedem cum oamenii se uita in telefonul mobil iar cei mai multi din acestia sunt cu certitudine pe o retea sociala sau alta. Facebook este cea mai mare si mai importanta retea de Social Media din lume avand o rata de utilizare si de crestere uriasa. Firesc, din moment ce aceasta platforma si-a propus sa aduca oamenii impreuna, aratandu-ne ce mai fac prietenii sau cunoscutii si, la fel de important, stiri in general. Oamenii se informeaza astazi in egala masura din Social Media pe cat se informeaza de pe canalele traditionale de stiri.

Pentru un recrutor, aceste constatari arata clar ca daca vrea sa gaseasa noi candidati pe o piata in penurie, trebuie sa mearga acolo unde acestia isi petrec cel mai mult timpul, si anume pe retelele de Social Media. Tot mai multi realizeaza ca Facebook devine in acest context unul dintre principalele canale de Employer Branding si Recrutare, pentru ca poate adresa extrem de tintit peste 10 milioane de români!

Daca fiecare dintre noi stie cunoaste platforma ca utilizator, folosirea ei pentru scopuri de recrutare reprezinta complet alt subiect deoarece sunt necesare cunostinte avansate privind numeroasele particularitati si setari pe care le ofera, fiind necesar un cont business.

Dincolo de tehnicalitatea optiunilor existente – deloc de subestimat, este vorba de intelegerea logicii de functionare a tool-urilor pe care Facebook le pune la dispozitie, intelegere care se acumuleaza prin practica si exercitiu. Ne propunem in acest curs expert de doua zile, sa scurtam drumul cursantilor catre momentul in care pot utiliza autonom platforma pentru a crea si gestiona campanii de Employer Branding si Recrutare pe Facebook.

Cui se adresează

Cursul se adreseaza mai multor categorii de audienta, in principal: (1) specialiști în resurse umane ce își doresc să își extindă sursele de candidați cu zona de Social Media, (2) antreprenorilor care doresc să atragă inteligent talentele, folosind cea mai extinsa platforma a momentului, (3) recrutorilor care doresc să își consolideze cunoștințele privind recrutarea pe Facebook, (4) managerilor de HR care vor să înțeleagă mecanismele operaționale ale recrutării pe Facebook pentru a putea controla mai bine proiectele în lucru, (5) tuturor celor interesați de construirea sau consolidarea Brandului de Angajator pe Facebook, cea mai importantă rețea de Social Media din lume

Subiecte abordate

Prin complexitate si deoarece se doreste o abordare interactiva si experientiala in care fiecare participant la curs va lucra si va exersa inca din clasa tehnicile predata, cursul se intinde pe doua zile. Printre topicile abordate se numara subiecte de mare actualitate si impact precum:

  • ZIUA 1: Employer Branding si Social Media
  • generatia digitala – profil de user
  • recrutarea pe Facebook - statistici relevante
  • caracteristicile SMR : viteza, transparenta, rezultate
  • recrutarea ca activitate de Marketing
  • brandul de angajator in mediul online
  • cautarea candidatilor pe Facebook
  • identificarea si aderarea la cele mai potrivite grupuri FB
  • pepinierele de candidati
  • pagina de companie pe Facebook
  • construirea paginii si promovarea paginii de companie
  • atragerea de fani si page likes
  • ZIUA 2: Prezentare Facebook Ads
  • setarea contului de advertising pe Facebook
  • tipuri de campanii: awareness, consideration, conversions
  • tabloul de bord: toate instrumentele
  • segmentarea publicului tintă și definirea audiențelor
  • structura unui anunt de recrutare pe Social Media
  • realizarea efectiva a anuntului sponsorizat: text, imagine, headline, display link, call to action
  • adaptarea anunturilor pentru diferite tipuri de audienta
  • cum realizezi un plan de campanii Facebook Ads pentru anunturile tale de recrutare
  • derularea campaniilor Facebook
  • setarea campaniilor de remarketing
  • ce este si cum utilizam Facebook Pixel
  • bugetul de marketing si indicatorii aferenti privind costul: CPC, CPM, CTR
  • content management
  • nu doar anuntul de recrutare recruteaza
  • utilizarea eficientă de #hashtags și @tags

Beneficii suplimentare

Foarte important: cursul este 100% interactiv si pragmatic: zero Power Point, se lucreaza direct cu laptopul pe masa, vazand și facând împreună cu trainerul! Cursantii vor pleca cu lectia invatata! In plus, la curs se ofera fiecarui participant o ampla selectie de instrumente in format editabil pentru utilizarea libera in scopuri personale sau de business. Participantii vor primi de asemenea o serie de discounturi de la partenerii Academiei.

Durata: 2 zile

Pret:

  • 1295 lei pret intreg,
  • 1165 lei early booking (mai devreme de 8 zile inainte de inceperea cursului),
  • 970 lei  early booking si cel putin 2 persoane.

La aceste sume se adauga TVA.

Cerere curs inhouse

Folosim cookies pentru a putea imbunatati experienta Dvs!

Folosim de asemenea 1 instrument pentru masurarea traficului online.

The website encountered an unexpected error. Please try again later.