fbpx CURS ITIL FOUNDATION | Learning Network Mergi la conţinutul principal

CURS ITIL FOUNDATION

Categorie
Nivel
Intermediar
Avansat
Descriere
  • Durata: 3 zile/24 ore (8h/zi).
  • Program: 09.00-17.00
  • Pret de lista:  700 Euro/pers. + TVA.
  • Pretul include: certificat international, suport de curs oficial, examenul final, masa de pranz si coffee breaks.

 

PRO MANAGEMENT  a fost acreditat centru ATO – Organizatie Acreditata de Training de catre APMG –UK  pentru cursul de ITIL FOUNDATION .

Cursul ITIL FOUNDATION dureaza 3 zile si are examenul FOUNDATION CERTIFICATE inclus. Aceasta este o calificare „Entry Level”, dureaza aproximativ o ora si are loc in a treia zi de curs.

INTRODUCERE: 

ITIL Foundation este un curs de management in IT,  fiind un standard global pentru asigurarea suportului de servicii IT.

OBIECTIVELE CURSULUI:

In cadrul cursului accentul este pus pe conceptele cheie, principiile si functiile care permit furnizarea de servicii IT.

CUI SE ADRESEAZA: 

Trainingul ITIL Foundation se adreseaza managerilor IT, dar si angajatilor care sunt implicati in furnizarea si asigurarea suportului serviciilor IT.

Cursul se finalzeaza cu o examinare scrisa in urma careia se obtine certificarea: “FOUNDATION CERTIFICATE“.

BENEFICIILE CURSULUI ITIL FOUNDATION:

Urmarind si folosind  practicile  de management ale serviciilor IT descrise în cursul de  ITIL FOUNDATION, institutiile si-au crescut productivitatea si si au  optimizat foarte mult  costurile. Adoptarea ITIL  permite furnizorilor de servicii IT :

  • Schimbarea afacerii;
  • Optimizarea experientei clienților;
  • Gestionarea riscului în conformitate cu nevoile afacerii;
  • Îmbunătățirea continua a activitatii organizatiei.

Trainigul  ITIL, la centrul Pro Management, respectă standardele APMG si AXELOS.

De asemenea, dupa absolvirea cursului, Pro Management va ofera consultanta in implementarea  ITIL.

Cursul ITIL FOUNDATION va  oferă cheia pentru deblocarea  valorii investițiilor dvs. IT si va sprijina in alinierea serviciilor IT cu strategia și obiectivele organizației dvs.

 

Agenda curs:

Ziua 1

  • Service management as a practice
  • Service life cycle
  • Service Strategy
  • Service Design, part 1
  • Sample ITIL Foundation exam no. 1 with explanations

Ziua 2

  • Service Design, part 2
  • Service Transition
  • Sample ITIL Foundation exam no. 2 with explanations

Ziua 3

  • Service Operation
  • Continuous Service Improvement
  • The Course Summary

ITIL Foundation examination (exam)

Cerere curs inhouse