Mergi la conţinutul principal

Curs Marketing - Managementul produsului, Dynamic Learning, București

Trainer
Categorie
Business & Management
Marketing
Durata
3 zile
Tip eveniment
Curs Open/Deschis
Curs In House
Nivel
Intermediar
Avansat
Data si locatie
Data de desfășurare a acestui curs (program) a trecut! Pentru a vă ajuta să găsim un curs (program) de care aveți nevoie, vă rog să ne contactați:

CINE ESTE PRODUCT MANAGER-ul? Il cunoasteti. I se mai spune si…

  • Brand Manager
  • Business Line Manager
  • Customer Segment Manager
  • Category Manager
  • Industry Manager
  • Manager de Dezvoltare
  • Manager de Productie
  • Manager de Piata
  • Responsabil portofoliu produse si servicii
  • Marketing Manager

 

DESPRE CURS

Cursul CLEVER Product Manager prezinta modul in care orice manager de produs poate dezvolta si integra cu succes aspectele cheie ale managementului de produs:

  • Cunostinte despre produs si piata,
  • Aptitudini financiare si strategice,
  • Abilitati interpersonale,

aducandu-si astfel contributia la profitabilitatea pe termen lung a produsului, liniei de produse si, nu in ultimul rand, a companiei.

 

Managerul de Produs este responsabil pentru realizarea fiecarui pas al ciclului de viata al unui produs/ linie de produse.

 

In prezent, managerul de produs trebuie, mai presus de toate, sa-si asume responsabilitatea supravegherii unui segment de piata sau unei grupe de produse, cu scopul de a le distinge fata de concurenti, prin oferirea unei solutii globale in anumite domenii de utilizare.

 

Managerul de produs este acela care planifica obiectivele cu privire la produs, strategiile de urmat, monitorizeaza evolutiile sau fluctuatiile care se inregistreaza pe piata cu privire la produs, coordoneaza bugetul pentru dezvoltare si control si coopereaza cu celelalte departamente pentru reglementarea costului produsului si stabilirea calitatii acestuia.

 

Managerul de produs monitorizeaza totodata punctele tari si punctele slabe ale produsului, stabileste imbunatatirile ce pot fi aduse acestuia, directiile in care se pot dezvolta noi produse,.

 

TOPICURI DIN CONTINUTUL CURSULUI:

  • Abordari practice ale managementului de produs
  • Strategia portofoliului de produse
  • Realizarea analizei de piata si a clientului
  • Proiectarea strategiilor de brand
  • Stabilirea si implementarea preturilor
  • Orientarea catre pietele actuale si pietele noi
  • Dezvoltarea, lansarea si evaluarea noilor produse
  • Gestionarea produselor existente si mature
  • Crearea si gestionarea cerintelor clientilor
  • Lucrul efectiv cu departamentele de vanzari, operationale si de cercetare

 

Metode in derularea cursului

Cursul este sustinut de un practician in domeniu, consultant cu o experienta deosebita care va va impartasi perspectivele sale cu privire la managementul de produs prin:

  • Expuneri insotite permanent de exemple reale, verificate intalnite in managementul de produs
  • Grafice clare si usor de interpretat care prezinta modul in care puteti gestiona fiecare pas important al produsului, de la conceptie la finalizare
  • Liste de verificare practice care va ajuta sa evaluati progresul in fiecare etapa de viata a produsului
  • Studii de caz privind companiile de varf care se confrunta si fac fata provocarilor managementului de produs de astazi
  • Exercitii pentru procedeul de planificare, dezvoltare si administrare a produsului sau a liniei de produse.

 

TARIF

Tariful pentru acest program este de 360 euro + TVA/participant.

 

Tariful include:

  •  livrare curs 3 zile, 09.00-17.00; certificat de participare
  •  suport de curs, pauze de pranz si de cafea
Data si locatie
Data de desfășurare a acestui curs (program) a trecut! Pentru a vă ajuta să găsim un curs (program) de care aveți nevoie, vă rog să ne contactați: