[email protected] 0770 414 202

Rezerva locurile pe care le doresti!

Data de desfășurare a acestui curs (program) a trecut! Pentru a vă ajuta să găsim un curs (program) de care aveți nevoie, vă rog să ne contactați:

Achizițiile au devenit o parte integrantă a performanței corporative și atrag o atenție sporită din partea conducerii companiei.

Astfel, una din cele cele mai importante provocări cu care se confruntă departamentele de achiziții  în următorii  ani, o reprezintă asigurarea comunicării eficiente între departamente la nivelul întregii companii, inclusiv formarea și dezvoltarea angajaților, pentru a deveni buyeri profesioniști care să genereze un real profit prin activitatea lor.

Obiectivele programului:

  • Clarificarea poziției: Buyerul ca centru de profit în companie
  • Cum să aduci plus valoare în companie din poziția de buyer
  • Îmbunătățirea comunicării cu clientul intern și stakeholder-ii
  • Însușirea tehnicilor de reducere a costurilor
  • Definirea rolului buyer-ului în licitații
  • Dezvoltarea abilităților de gestionare obiectivă a procesului de selecție și evaluare a furnizorilor
  • Exersarea tehnicilor de negociere în achiziții
  • Înțelegerea și interpretarea principalilor indicatori de performanță în achiziții
  • Înțelegerea importanței eticii în achiziții – impactul pe termen lung în relația cu furnizorii

AGENDA

ROLUL BUYER-ULUI ÎN COMPANIE

  • Care sunt obiectivele unui buyer
  • Cum achiziționează buyerii – cum aplică politica și strategia companiei

TEHNICI ȘI PROCESE ÎN ACHIZIȚIE

  • Cum și când se aplică diferite procese în achiziție
  • Cine și cum participă în fiecare proces de achiziție
  • Rolul buyer-ului în procesul de achiziție

MODELUL PETER KRALJIC ÎN ACHIZIȚII

  • Categorii de achiziții și prioritizarea lor
  • Abordarea achizițiior în funcție de importanță
  • Cum prioritizăm fiecare achiziție

MANAGEMENTUL FURNIZORILOR

  • Cum se creează și gestionează baza de furnizori
  • Criterii de evaluare a furnizorilor
  • Cum se construiește și menține relația cu furnizorii

COSTUL TOTAL DE ACHIZIȚIE

  • Eficiența în stabilirea prețului corect
  • Cum calculăm un TCO

MANAGEMENTUL CONTRACTELOR

  • Tipuri de contracte
  • Echipa de contract
  • Cum gestionăm contractele

ETAPELE PROCESULUI DE ACHIZIȚIE

  • Ce etape urmăm în procesul de achiziție
  • Diferențe între achiziții simple și licitații
  • Rolul buyer-ului în licitație

TEHNICI DE REDUCERE A COSTURILOR

  • Analiză și modele de cost
  • Diferențe între modelele de cost
  • Când și cum aplicăm fiecare model de cost

KPI ÎN ACHIZIȚII

  • Principalii indicatori de performanță în activitatea de achiziții
  • Rolul și importanța indicatorilor de performanță din achiziții în contextul general al companiei
  • Impactul indicatorilor de performanță din achiziții asupra KPI-lor financiari ai companiei; strategii de îmbunătățire a acestora

NEGOCIEREA ÎN ACHIZITȚII

  • Ce, cum, și când negociem în achiziții

ETICA ÎN ACHIZIȚII

  • Ce înseamnă și cât de importantă este etica în achiziții
  • Tipuri de atitudine non etică și impactul acesteia pe termen lung

TARIF

 Pentru înscrierea a mai mult de 2 participanți se oferă reducere.

Tariful include:

  •  livrare curs 2 zile, 09 -17; pauze de pranz si cafea
  •  suport de curs, materiale, diploma de participare

Pentru informatii si inscrieri, puteti folosi formularul de inscriere online sau o puteti contacta pe:

Clementina Anghelache
[email protected]
0770 414 202

Rezerva

Data de desfășurare a acestui curs (program) a trecut! Pentru a vă ajuta să găsim un curs (program) de care aveți nevoie, vă rog să ne contactați:

Formular rezervare curs

Arie geografica

Bucuresti

Nivel curs

Intermediar
Avansat

Format livrare

Curs Open/Deschis
Curs In House

Durata

2 zile

Pret (fara TVA)

380,00 €

Pentru informatii si inscrieri, puteti folosi formularul de inscriere online sau o puteti contacta pe:

Clementina Anghelache
[email protected]
0770 414 202

Pentru in-house, completeaza formularul de mai jos!

Scroll to Top
// //