Mergi la conţinutul principal

Curs „Stabilirea strategiei în business”, București, Dynamic Learning

Durata
1 Zi
Nivel
Intermediar
Avansat
Descriere

Stabilirea strategiei în business

 

Scopul cursului

La finalul programului, îi invităm pe participanți să reflecteze la impactul unei strategii bine definite asupra eficienței și eficacității unui business.

 

Totodată, exersăm împreună metoda și pașii de urmat pentru a construi și implementa o strategie care să aibă impact într-un proiect la nivel de echipă/departament sau la nivel de business.  Având acum competențele necesare de analiză și gestionare a oamenilor, a datelor, a conflictelor, le folosim acum pentru realizarea puzzle-ului final, strategia.

 

Beneficii pentru participanți:

  • Conștientizează importanța stabilirii strategiei la nivel de business – macro și la nivel de proiect – micro
  • Exersează practic un model de stabilire a unei strategii
  • Deprind abilitatea de analiză a factorilor interni și externi de care depinde succesul unui proiect
  • Stabilesc legătura dintre competențele unice și direcțiile strategice
  • Ințeleg legăturile dintre direcțiile strategice și planurile de acțiune (obiective la nivel de companie / departament și KPI)

 

PROGRAMA DETALIATA 

Construirea misiunii unei companii

  • Segmentarea afacerii (scop, produse, piață, delimitare geografică)
  • Definirea competențelor unice
  • Definirea valorilor companiei

 

Analiza mediului extern

  • Tendințe macro economice
  • Factorii STEP
  • Analiza industriei
  • Analiza competiției
  • Clienți
  • Furnizori
  • Canale de distribuție

 

Analiza mediului intern

  • Factorii cheie de succes
  • Strategie și structură
  • Oamenii și mecanismele interne ale companiei
  • Tehnologie și cultură
  • Analiză financiară

 

Stabilirea direcțiilor strategice

  • Analiza de atractivitate pe segmente de business
  • Definirea proiectelor strategice

 

Tariful include:

  •  livrare și suport curs, diplomă de participare;
  •  pauze de masă și de cafea. 
Cerere curs inhouse