Mergi la conţinutul principal

Curs „TELESALES - vânzare eficientă la telefon” - Dynamic Learning, București

Trainer
Categorie
Vanzari
Durata
2 zile
Tip eveniment
Curs Open/Deschis
Curs In House
Nivel
Intermediar
Data si locatie
25 Sep – 26 Sep
Curs „TELESALES - vânzare eficientă la telefon” - Dynamic Learning, București
Bucuresti 230 EUR Rezerva
(+taxe, daca nu este specificat altfel)

OBIECTIVE CURS TELESALES:

  • Deprinderea tehnicilor care te vor ajută să îi implici pe clienți în timpul abordării telefonice, astfel încât să obții vânzarea
  • Deprinderea tehnicilor care te vor ajută să îi implici pe clienți într-un dialog despre produsele/serviciile pe care le promovezi și modul în care le va fi de folos în activitățile lor de zi cu zi
  • Identificarea rapidă și corectă a nevoilor clientului legate de comportamentul sau privind produsele/serviciile
  • Perfecționarea abilităților de ascultare pentru o mai mare eficiență în investigarea nevoilor
  • Propuneri de oferte adaptate nevoilor de utilizare ale clienților
  • Soluționarea obiecțiilor într-un mod profesionist și eficient

 

PROGRAMA CURS

I. INTRODUCERE ÎN TELESALES

• Vânzarea față în față vs vânzarea la telefon
• Evaluarea vânzării
• Abilitățile unui bun vânzator la telefon
• Instrumentele unui vânzator la telefon
• Sugestii privind vocea

II. MODALITĂȚI DE CREȘTERE A EFICIENȚEI ÎN ABORDAREA TELEFONICĂ

Vânzarea ca process de comunicare bilateral:
• Importanța comunicării: cunoaște și convinge
• Așteptările clienților
• Motive uzuale de cumpărare
• De ce sunt importante întrebările
• Abilități de ascultare
• Ascultare pentru identificarea semnalele de cumpărare
• Importanța vocii
• Comunicare persuasivă
• Imaginea unui profesionist
• Cele 7 reguli în vânzarea la telefon
• Caracteristici și beneficii
• Vânzarea produsului sau serviciului
• Tipuri de client și modalități de abordare

III. GHIDUL APELURILOR DE VÂNZARE

• Pregătirea apelului de vânzare; Cold calls
• Ciclul conversațional
• Modelul AIDA
• Atrage atenția clienților și transformă-i în parteneri de discuție
• Cum identifici nevoia clienților și le stârnești interesul
• Nu-i suficient să aibă nevoie trebuie să își doreasca să cumpere
• Prezentarea produsului/ serviciului pe înțelesul clienților dvs
• Stabilește când și cum se va bucura clientul de produsul /serviciul oferit (finalizarea vânzării)

IV. SOLUȚIONAREA OBIECȚIILOR

• Cum reacționați când auziți o obiecție
• De ce au oamenii obiecții?
• Definirea celor mai des întâlnite obiecții
• Identificarea obiecțiilor reale
• Cei 4 R pentru soluționarea obiecțiilor

V. ÎNCHIDEREA VÂNZĂRII 

• Încheierea vânzării
• Preîntâmpinarea regretelor cumpărătorului
• Cum să cereți recomandări?
• Planul de acțiune

 

TARIF

230euro + TVA/participant. Pentru mai mult de doi participanți în aceeași sesiune se acordă reducere. Tariful include:

  • livrare curs 2 zile, 09.00-17.00; pauze de prânz și de cafea
  • suport de curs și materiale de lucru; diplomă de participare la curs

Cursul poate fi personalizat și susținut in-house, la cerere.

 

Data si locatie
25 Sep – 26 Sep
Curs „TELESALES - vânzare eficientă la telefon” - Dynamic Learning, București
Bucuresti 230 EUR Rezerva
(+taxe, daca nu este specificat altfel)