Mergi la conţinutul principal

Curs "Viziunea globala asupra managementului", CODECS, Bucuresti

Descriere

Diploma Profesionala in Management

Modulul 4 Viziunea globala asupra managementului

Scopul programului este de a aprofunda cunostintele acumulate in primele trei module ale Diplomei Profesionale in Management,  facilitand cursantilor dezvoltarea competentelor manageriale si de leadership

Cui ii este destinat?

Programul se adreseaza unei audiente vaste si prezinta un interes deosebit:

  • Managerilor de orice nivel care doresc sa-si consolideze competentele in acest domeniu
  • Persoanelor in formare sau recentpromovati in posturi de management
  • Consultantilor si specialistilor din alte domenii (tehnice, stiintifice, etc) sau care ofera diagnoza pentru organizatii, departamente, proiecte
  • Angajatilor sau persoanelor fizice care doresc sa-si largeasca orizontul de cunostinte si sa-si imbunatateasca performanta si perspectivele de cariera

Structura si durata programului

Cursul se desfasoara pe durata a 1 luna si include aplicatii teoretice si practice pe forum-ul online dedicat modulului.

Continutul cursului ofera participantilor aprofundarea cunostinelor si aplicatii practice referitoare la:

  • Definitia, rolul si caracteristicile activitatii de management
  • Modelul, mecanismele si teoriile comunicarii precum si metode de imbunatatire a climatului organizational
  • Modele decizionale si de rezolvare a problemelor organizatiei, simularea metodelor de elaborare a deciziilor
  • Tehnici de planificare si control, tipuri de evaluare, aspecte specifice si procesul formal de evaluare a activitatilor
  • Gestionarea informatiilor si surselor de informatii, metode de protejare, monitorizare, evaluare a informatiilor si de imbunatatire a procesului de management al informatiei
  • Managementul resurselor umane si teoriile motivarii
  • Aspectele si procesul de recrutare al personalului, metode practice de recrutare si selectie a personalului, etica in recrutare si metode de inductie a candidatilor selectati
  • Leadership-ul – definitie, teorii si portretul robot al unui lider eficient
  • Gestionarea proceselor de echipa, rezolvarea situatiilor conflictuale si evaluarea performantei unei echipe
  • Aspectele, factorii si procesele supervizarii, standardele, indicatorii-cheie (KPI) de masurare si metode de evaluareperformantei
  • Managementul productiei, aprovizionarii si stocurilor – concept, planificarea si organizarea productiei, metode de imbunatatire a productivitatii, control si asigurarea calitatii
  • Politici de aprovizionare, metode de achizitie si control al stocurilor, managementul activitatilor de depozitare
  • Conceptul de marketing al organizatiilor, segmentarea si pozitionarea pe piata, decizia de cumparare si comportamentul consumatorilor, creare de plus-valoare la produse si servicii
  • Mixul de marketing, coordonarea si implicatiile sale in cadrul organizatiei si in mediul extern, “marketing-ul verde”, managementul informatiei de marketing, planul de marketing
  • Importanta si destinatia informatiilor financiare, tipuri, metode de determinare abugetelor si costurilor, identificarea costurilor relevante si elaborarea deciziilor financiare
  • Situatiile financiare, bilantul contabil, fluxul de numerar si managementul capitalului circulant

Cursul este acreditat de catre Autoritatea Nationala pentru Calificari si dezvoltat pe baza competentelor din standardul Ocupational Manager, astfel incat fiecare particpant care finalizeaza cu succes acest curs sa poata sa isi desfasoare activitatea intr-o pozitie de management.

 

Numar de participanti in grupa: 7-15 persoane.

Pret 490 Euro + TVA

 

Cerere curs inhouse