fbpx Excelență în comunicare și vânzare în mediul online, Exec-Edu | Learning Network Mergi la conţinutul principal

Excelență în comunicare și vânzare în mediul online, Exec-Edu

Nivel
Intermediar
Avansat
Specialist
Certificari
Descriere

În această perioadă de criză totul s-a schimbat: de la modele de business la comportamentul de consum și până la modul în care ne desfășurăm activitatea. Un singur lucru a rămas stabil: nevoia stringentă de a obține rezultate, adică nevoia de a genera vânzări și de a ne menține clienții cât mai aproape.

Acest curs este în special pentru:

  • reprezentanță de vânzări, manageri din compartimentele de customer service, marketing
  • cei din frontline, care interacţionează direct cu clienţii.

 

Beneficii:

  • Dacă și tu ești în legătură directă cu clienții, desfășurându-ți activitatea de la distanță, atunci și tu întâmpini, cel mai probabil, următoarele provocări:
  • Cum rămâi aproape de clienții tăi, cum sondez nevoile și preocupările lor, fără să îi întâlnești față în față;
  • Cum comunici cu clienții prin telefon, videoconferințe sau email, pentru a-i fideliza și pentru a genera vânzări, prin upsell și cross-sell
  • Cum poți să tratezi cererile lor cu empatie și eficiență
  • Cum gestionez relațiile cu clienții dificili, nepoliticoși sau indiferenți
  • Cum dezvolt abilitățile necesare pentru a loializa clienții în această perioadă de criză, dar și în vremuri stabile, protejând, în același timp, interesele companiei

 

Tematică:

Exemple de exerciții și activități tematice:

  • “Sunt ceea ce sunt” – dezvoltarea unei atitudini centrate pe consumator
  • Ce spunem și cum spunem” – abilități verbale și … vocale
  • „Dați-mi legătura” – telefonul ca tortură modernă
  • „Cineva ne privește” – excelență într-un mediu față-în-față
  • „Să avem o zi bună” – raportul cu un consumator
  • „Oprește, privește, ascultă” – concentrarea pe nevoile consumatorilor
  • „Cerul este limita” – moduri de pliere a serviciilor noastre
  • „Când jocul devine dur” – consumatori dificili

 

Ziua 1 – 3 ore

  • Ce s-a schimbat? Ce nu s-a schimbat?
  • Modelul celor 8 pași spre excelență
  • Valori / Misiune echipa CS / Rolul MEU
  • Dacă toți ar fi la fel…
  • Soluția “MEA” – Modelul Motiv – Empatie – Acțiune
  • Școala de Vulturi și Lacul Rățuștelor

Ziua 2 – 3 ore

  • “Ascultă, Privește, Gândește”
  • Servicii înseamnă să spunem “ne pare rău”?
  • Maximizarea oportunităților de vânzare
  • Dacă aș putea să fac orice:
  • Cele 4 trepte ale servisării clienților.

 

Cursul se va desfășura pe platforma Zoom, în intervalul 9.00 – 12.30, durată – 2 sesiuni de 3h

 

 

Cerere curs inhouse