Mergi la conţinutul principal

Ghidul Vanzatorului la Ghiseu

Categorie
Vanzari
Tip eveniment
Atelier
Curs In House
Data si locatie
Cere program personalizat:

Trainingul are ca scop îmbunătăţirea imaginii companiei transmisă de angajaţi. O imagine pozitivă poate genera o relaţie pe termen lung cu clientul.

Clientul vede şi aude, i se povesteşte şi îşi formează o imagine, „partea vizibilă” a unei organizaţii. Un lucru esenţial este ca această imagine să fie obiectivată la fiecare contact.  Această imagine are o anumită încărcătură afectivă care va determina nivelul de motivaţie la clienţi. Când acestă motivaţie este pozitivă, atunci apar premizele unei relaţii pe termen lung.

Obiective urmărite:

  • comportament ce transmite atenţie acordată clientului
  • comunicare verbală pozitivă şi clară
  • adoptarea unei atitudini profesioniste faţă de client
  • reducerea stării de încordare a lucrătorului din Front Office pe parcursul programului
  • crearea sentimentului de încredere

 

Ce înveți:

  • Comportamentul care transmite cel mai eficient interes, atenţie şi încredere: rapport 
  • Atitudinea vânzătorului care susţine un comportament profesionist
  • Recunoașterea și conştientizarea atitudinii clientului şi impactul ei în relaţie
  • Controlul stărilor emoționale
  • Tehnici de clarificare a comunicării
  • Cum ghidezi clientul de la dorințe la fapte 

 

Beneficii:

  • flexibilizarea participanţilor din punct de vedere al atitudinilor şi comportamentelor
  • utilizarea competenţelor inconştiente ale participanţilor
  • motivarea pentru autocontrol în ariile de responsabilitate
  • conştientizarea poziţiei şi responsabilităţilor lucrătorului din FO
  • implementarea unor convingeri ce generează comunicare eficientă

1 zi 10:00 - 18:00
Cu două pauze de cafea și pauză de prânz.

 

MĂRIMEA GRUPULUI : max.18

Data si locatie
Cere program personalizat: