Mergi la conţinutul principal

Marketing Online

Tip eveniment
Curs Open/Deschis
Curs In House
Data si locatie
Data de desfășurare a acestui curs (program) a trecut! Pentru a vă ajuta să găsim un curs (program) de care aveți nevoie, vă rog să ne contactați:

A fi prezent in mediul online a devenit un must nu doar pentru cei pasionati de social media, ci si pentru toti cei preocupati sa tina pasul cu tehnica si modul alert in care evolueaza comunicarea. Fie ca promovezi un business sau lansezi un mesaj, comunicarea ta incepe si se termina in online. Pentru a avea succes, invata de la experti cum sa-ti cresti afacerea si cum sa-ti fidelizezi clientii prin campanii de optimizare SEO si strategii de marketing online, precum si care sunt ultimile trenduri in comunicarea online.

Cui se adreseaza:

Managerilor sau antreprenorilor care doresc sa invete cum sa isi creasca site-ul in motoarele de cautare, specialistilor in marketing care trebuie sa promoveze site-ul companiei sau clientului si in mediile online, studentilor sau absolventilor de studii care vor sa isi deschida propria afacere sau sa aplice pentru job-uri in SEO si marketing online, marketer-ilor care au cunostinte de baza, dar vor sa aiba o privire de ansamblu asupra strategiilor de comunicare la nivel online. Tuturor celor care sunt pasionati de mediul online.

Beneficii participant:

Cursul de Marketing online te familiarizeaza cu notiunile teoretice si practice necesare  pentru a planifica, implementa si monitoriza o campanie eficienta de marketing online si iti ofera o perspectiva asupra unor ramuri ale marketing-ului online: campanii SEO, campanii Google Adwords, promovare pe Social Media, e-mail marketing, content marketing, marketing afiliat sau mobile marketing. Vei invata tehnici de crestere a numarului de vizitatori, tipuri de strategii care aduc vizibilitate si notorietate unui site, cum sa iti cresti interactivitatea cu clientii la nivel online si sa ii fidelizezi pe termen lung prin modul tau de comunicare.

Participantii la curs vor invata cum sa optimizeze SEO materialele pentru mediul online, care sunt tipurile de campanii CPC si cum le pot implementa, pe ce canale de comunicare online sa se axeze in promovare, care sunt instrumentele de analiza si monitorizare a campaniilor digitale.

Obiective eveniment:

  • Pregatirea specialistilor in marketing online.
  • Oferirea unor informatii corecte si in concordanta cu cerintele impuse de motoarele de cautare, astfel incat strategiile de promovare web sa returneze rezultate concrete atat in materie de vizbilitate cat si de conversii.
  • Specializarea cursantilor in aplicarea practica a principiilor marketingului online.

 Agenda:

1. Marketing online

  • Prezentare generala: Ce sunt serviciile de hosting? Ce este numele de domeniu? Care sunt tipurile de site-uri?
  • Canale de comunicare specifice pentru implementarea unei campanii de marketing digital
  • Tipuri de mesaje online si adaptarea lor in functie de mediile de comunicare abordate in campanie
  • Importanta blogurilor in campaniile de marketing online

2. Campanii SEO

  • Etapele unei campanii SEO - activitati de realizat ON Page si OFF Page
  • Avantajele implementarii unei strategii SEO la nivel online
  • Instrumente utilizate in procesul SEO
  • Platforme Google utilizate in SEO
  • Traficul. Cum influenteaza SEO dezvoltarea unui business la nivel online?
  • Cum realizam un material pe structura SEO
  • Care sunt noile reguli de optimizare SEO  si cum monitorizam schimbarile intervenit in algortimii de cautare Google?

3. Google AdWords

  • Instrumente utilizate in procesul AdWords
  •  Reteaua de continut (display) si reteaua de cautare web (search)
  •  Termeni utilizati in Google AdWords (Glossar)
  •  Etapele setarii unei campanii Google AdWords
  •  Modalitati de stabilire a bugetului intr-o campanie PPC
  • Avantajele implementarii unei campanii AdWords la nivel online)
  • Cum realizam textele pentru campaniile CPC

4. SEO vs. Google Adwords

5. Social Media- Promovarea pe retelele sociale

  • Ce retele sociale includem in campaniile de marketing online in functie de tipul de business pe care il avem?
  • Cum ne adaptam mesajele pe Social Media
  •  Facebook Ads- avantaje si dezavantaje
  • Utilizarea retelelor sociale in cresterea notorietatii brandului

6. Newsletter- Cum planificam, implementam si monitorizam o campanie de e-mailing?

 7. Programe de afiliere- Ce inseamna afiliere si care sunt platformele utilizate in programele de afiliere?

 Alte detalii:

Cursul este autorizat de Autoritatea Nationala pentru Calificari si recunoscut de Ministerul Educatiei Nationale si de Minsterul Muncii, Familiei si Protectiei Sociale. Certificatele obtinute in urma absolvirii cursului sunt eliberate pe competentele comune, Competente Antreprenoriale si au regimul actelor de studii. 

Locatie: Sala Creative Business Management- Splaiul Unirii nr. 6, sector 4, Bucuresti

Pret: 500 ron

Data si locatie
Data de desfășurare a acestui curs (program) a trecut! Pentru a vă ajuta să găsim un curs (program) de care aveți nevoie, vă rog să ne contactați: