Mergi la conţinutul principal

Negocierea comerciala. Negociere in vanzari

Descriere

Cursul se adresează unui spectru larg de persoane, dar este îndeosebi util celor din posturi ce presupun munca de vanzare. Este deopotrivă util şi managerilor aflaţi la orice nivel ierarhic, dar care nu au beneficiat până acum de o instruire formală în domeniu şi doresc să-şi formeze competenţe de vanzare.
Cursul este accesibil tuturor persoanelor cu diferite niveluri de pregătire. Ne aşteptăm să aveţi un anumit nivel de cunoştinţe practice dobândite în activitatea dumneavoastră curentă, si ar fi de dorit ca să aveţi în prezent un loc de muncă într-o activitate de vânzări. 

Modul Deschidere - Când apare Negocierea?

- încearcă să delimiteze cât mai clar situaţiile în care apre negocierea şi foarte important să delimiteze procesul de Negociere de etapa de Tratare a Obiecţiilor din cadrul oricărui proces de vânzare. Înţelegerea faptului că te afli într-o negociere schimbă radical modul de tratare a procesului respectiv. Să iei poziţii de Negociere prea repede sau prea târziu poate compromite rezultatele aşteptate.

Stiluri de Negociere, se referă la stilul personal pe care îl utilizăm în mod instinctiv în procesele de Negociere şi rezultatele previzibile ale diverselor stiluri de Negociere.

Modul 1  - Planificarea Negocierii:
- explorează cateva din cele mai importante activitaţi cărora omul de vânzări trebuie sa le acorde atentie înainte de a intra în Negociere.

Se vor discuta elemente de eficientaeficacitate, fixarea obiectivelor de Negociere, informaţii disponibile, concesii posibile de făcut, strategia generică, şi nu în ultimul rând înţelegerea partenerului de negociere şi a posibilelor sale interese dintr-o perspectiva diferita decat cea clasica. Se va discuta pe scurt elemente cu privire Negocierea în echipă.practică Studiu de caz 1.

Modul 2 - Structurarea Negocierii:

- se ocupă de trei aspecte esenţiale care se petrec odată cu intrarea în discuţia de Negociere.
Aceste trei elemente sunt: 

  • Stabilirea problemelor pe care le negociem 
  • adunarea informaţiilor suplimentare
  • elaborarea unor opţiuni de soluţii winwin.

Tot în acest modul vom discuta despre surse de putere, puterea în negociere determină cât de mult putem obţine din respectiva negociere în funcţie de atuurile pe care le deţinem. 
Pe parcursul Negocierii poate fi în interesul fiecărei părţi să pună întrebări şi să ridice obiecţii.

Modul 3 - Inchiderea Negocierii:
- pune în discuţie modul în care putem determina la client o reacţie, concluzie în sensul încheierii unei colaborari sau a definirii pasului imediat următor în relaţia cu clientul. Aici se vor discuta despre cele mai comune 40 de greşeli în cadrul unei Negocieri.
În acest moment întreaga grupă va fi pregătită să trateze un Scenariu de Negociere complex, scenariu de Negociere care va trece participanţii prin toate elementele discutate anterior.

Data Trainingului – 27 - 28 mai 2015
Locatia: Bucuresti, Hotel Cristal Palace
Taxa de participare: 1.550 RON + TVA / participant si include:

  • mesele (2 x dejun)
  • coffee break-urile ( 4 )
  • suportul de curs;
  •  diplomele de participare
  • In pretul cursului este inclusa si o tableta Samsung Galaxy Tab 3/Lenovo A3500 / HP– 7.0”.

Discount-uri:

  • 5 % la 2 participanti
  • 7 % la 3 participanti
  • La 4 participanti se ofera 1 loc gratuit, al 5-lea.
Cerere curs inhouse