[email protected] 0770 414 202

Rezerva locurile pe care le doresti!

Data de desfășurare a acestui curs (program) a trecut! Pentru a vă ajuta să găsim un curs (program) de care aveți nevoie, vă rog să ne contactați:

Cele trei zile ale cursului urmaresc sa atinga aspectele esentiale ale procesului de negociere in achizitii pornind de la insusirea conceptelor fundamentale in achizitii, pe care se bazeaza identificarea strategiei optime de de negociere cu furnizorii, in scopul:

  • Analizei puterii de negociere a cumparatorului generata de intelegerea importantei pentru companie a produsului care se achizitioneaza.
  • Intelegerii matricei preferintelor furnizorului si constientizarea puterii acestuia in raport cu compania cumparatoare. Tehnici de crestere a perceptiei asupra puterii personale.
  • Deprinderii modului strategic de planificare a negocierii si intelegerea importantei perceptiei in crearea puterii in negociere.

Trecand prin intelegerea negocierii competitive cu furnizorii si a rolului central al selectarii strategice a furnizorilor inplanificarea negocierii competitive, abordand concepte precum: 

  • Fundamentele negocierii competitive in procurement: cand se foloseste, pentru ce produse si furnizori este optim a o aborda, cum sprijina licitatia negocierea competitiva si care sunt factorii cheie ce trebuie respectati in ofertarea competitiva pentru a beneficia la maxim de puterea detinuta.
  • Formularea obiectivelor negocierii si modul de ierarhizare a variabilelor  negocierii  in achizitii.
  • Construirea  BATNA prin tehnici de achizitii  profesioniste, bazate pe un proces strategic  de selectare si analiza a furnizorilor
  • Desfasurarea corecte a proceselor de selectare a furnizorilor, pornind de la identificarea nevoii si semnarea contractului cu castigatorul selectiei de oferte;
  • Insusirea conceptului de Cost Total al Achizitiei, concept cheie de concentrarea asupra  intereselor de  reducere de costuri.

Ca în final atenția să se concentreze  pe intelegerea premiselor negocierii colaborative cu furnizorii si corecta planificare anegocierii prin tehnicile specifice achizitiilor  strategice:

  • Integelerea contextului intern si analiza contextului extern al pietei in scopul  identificarii limitelor corecte de negociere, a riscurilor  si oportunitatilor curente si viitoare, a hartii proprii a intereselor in negociere. Setarea cadrului negocierii colaborative.
  • Intelegerea impactului negativ al maverick spend si “gura de aer proaspat” oferita de un plan anual de achizitii.
  • Spectrul relatiilor cu furnizorii si secretele dezvoltarii unei relatii colaborative si cooperante, in scopul  maximizarii valorii fiecarei interactiuni.
  • Cum poti creste motivatia furnizorilor cu care negociezi, atunci cand competitia nu este posibila? Metode de evaluare a performantei furnizorilor, de dezvoltare si motivare  in scopul imbunatatirii proactive a calitatii.

Pentru informatii si inscrieri, puteti folosi formularul de inscriere online sau o puteti contacta pe:

Clementina Anghelache
[email protected]
0770 414 202

Rezerva

Data de desfășurare a acestui curs (program) a trecut! Pentru a vă ajuta să găsim un curs (program) de care aveți nevoie, vă rog să ne contactați:

Formular rezervare curs

Nivel curs

Intermediar

Format livrare

Curs Open/Deschis
Curs In House

Durata

3 zile

Pret (fara TVA)

1,980.00 RON

Pentru informatii si inscrieri, puteti folosi formularul de inscriere online sau o puteti contacta pe:

Clementina Anghelache
[email protected]
0770 414 202

Pentru in-house, completeaza formularul de mai jos!

Scroll to Top
// //