fbpx Negocierea strategică în achiziții | Learning Network Mergi la conţinutul principal

Negocierea strategică în achiziții

Categorie
Achizitii
Tip eveniment
Curs Open/Deschis
Curs In House
Nivel
Intermediar
Data si locatie
Cere program personalizat:

Obiective Curs Negocierea strategică în achiziții:

  • atingerea creșterii abilităților de negociere în achiziții pornind de la identificarea unei strategii eficiente de negociere cu furnizorii
  • înțelegerea premiselor negocierii cu furnizorii
  • pregătirea și desfășurarea  negocierii prin tehnici și strategii specifice achizițiilor  strategice
  • stabilirea limitelor corecte de negociere și identificarea riscurilor și oportunităților ținând cont de propriile interese în negociere. Setarea cadrului negocierii în funcție de propriile obiective.
  • analiza puterii de negociere a buyer-ului bazată pe înțelegerea importanței pentru organizație a produsului sau serviciului pe care urmează să îl achiziționeze.
  • abilitatea buyer-ului de a conștientiza puterea lui și a propriei organizații în raport cu cea a furnizorilor
  • creșterea gradului de eficiență în negociere și a încrederii de sine
  • clarificarea  rolului buyer-ului și al celorlalți participanți în negociere
  • îmbunătățirea abilităților de negociere prin utilizarea anumitor aspecte ale limbajului non-verbal prin clarificarea ideii de mit și adevăr în comunicare

 

La finalizarea Cursului Negocierea strategică în achiziții, buyerii vor ști:

  • gestioneze eficient diverse variabile ale negocierii în achiziții
  • aplice strategii diferite în funcție de produse, servicii și furnizori
  • folosească negocierea în procesul de licitație pentru a obține maxim din procesul respectiv
  • folosească BATNA și alți factori importanți în negociere, respectând atat furnizorul, cât și obiectivele strategice ale companiei în care lucrează
  • aplice variate tehnici și strategii de negociere cu scopul de a derula în mod eficient procesele de selecție și gestionare a furnizorilor, parcurgând întregul ciclu de la identificarea nevoii clientului intern până la semnarea contractului cu furnizorul
  • construiască, gestioneze și să mențină cu furnizorii relații de colaborare cu scopul de a obține și de a aduce valoare adăugată propriei organizații
  • aplice metodele potrivite atunci când competiția nu este cea mai bună soluție
  • recunoască și să se adapteze la orice stil de negociere întâlnit cu scopul de a obține rezultatul dorit.
  • înțeleagă ce este și cum ajungem de la nu la da cu scopul de a obține rezultatul dorit cu minim de efort și timp
Data si locatie
Cere program personalizat:
?