Mergi la conţinutul principal

PR Creativ

Trainer
Categorie
Learning & Development
Tip eveniment
Curs Open/Deschis
Curs In House
Data si locatie
Data de desfășurare a acestui curs (program) a trecut! Pentru a vă ajuta să găsim un curs (program) de care aveți nevoie, vă rog să ne contactați:

Ai epuizat toate sursele de inspiratie online pentru a gasi cea mai eficienta solutie de promovare a afacerii tale? Daca din cercetarile tale ai gasit numai solutii care nu se aplica in Romania sau pur si simplu nu ai un buget atat de mare, trebuie sa te gandesti la o campanie de PR adaptata publicului tau. Creative Business Management te invita la un curs de PR creativ, in care vei putea sa descoperi cum pasiunile si hobby-urile tale pot deveni mijloace de promovare ale produselor pe care vrei sa le prezinti. La finalul cursului vei avea o strategie de PR pe care o vei putea implementa alaturi de trainerul tau pe o perioada de trei luni.Am creat cursul PR creativ pentru antreprenori si manageri si vei afla totul despre  modul in care publicul percepe informatiile pe care organizatia ta le ofera.Cele mai creative strategii se nasc din lucrurile pe care le iubim si admiram. De aceea, maiestria unui PR sta in modul in care reuseste sa identifice latura emotionala, sensibila a consumatorului si sa creeze campanii creative si inedite. Pentru ca totul pleaca de la o “simpla” idee, va propunem un curs de PR creativ prin care veti invata cuum sa dezvolti campanii online credibile si cum sa dati nastere unor mesaje care sa se diferentieze de concurenta prin creativitate.

Cui se adreseaza?

Antreprenorilor si managerilor care doresc sa ofere o alta fateta strategiilor lor de promovare si care doresc sa isi consolideze imaginea organizatiei prin campanii credibile si inedite, in acelasi timp. Specialistilor in relatii publice si marketing care vor sa redescopere PR-ul prin tehnici creative de creare a mesajelor.

In cadrul cursului vei afla CUM SA:

  • Masori perceptia publicului asupra organizatiei tale
  • Urmezi regulile clasice de PR fara a cadea in capcana cliseelor
  • Faci un plan de campanie in functie de obiectivele urmarite
  • Gasesti partenerii care te vor ajuta sa consolidezi imaginea organizatiei
  • Dezvolti o campanie online credibila
  • Interactionezi cu publicul tau pe retelele de social media
  • Afli ultimele tendinte in PR
  • Transformi interesul pentru un produs in vanzari efective  

Scopul cursului este sa pastreze principiile clasice ale PR-ului dar sa le reinventeze si sa le adapteze noilor forme  si cerinte de comunicare. La finalul cursului veti pleca cu idei, resurse si prieteni noi.  

Agenda:

  • Planificarea campaniei de Relatii Publice- Care sunt tehnicile de baza ale planificarii? Cum ne asiguram ca planul nostru de PR functioneaza? De ce este necesara o planificare a campaniei de comunicare? Pe ce perioada alegem sa desfasuram campania? Care este durata medie care ne asigura eficienta unei campanii?
  • Cele 4 etape ale planificarii unei campanii de Relatii Publice- Cercetare, Planificare, Comunicare si Evaluare
  • Tipuri de campanii de Relatii Publice- Alegerea tipului de campanie potrivit, in functie de companie, produs, serviciu si/sau plasarea pe piata.
  • Analiza si stabilirea publicului tinta-Cum ne stabilim publicul tinta? Cum ne setam obiectivele campaniei si cum ne creionam intregul plan de comunicare dupa acestea?
  • Strategii de comunicare- Cum construim un mesaj public? Creativ sau cliseic in comunicare? Care sunt canalele de comunicare pe care ne vom promova mesajele? Utilizarea Instrumentelor digitale de promovare a mesajelor(bloguri, site-uri dedicate, retele de socializare, forumuri). Lansarea campaniilor in social media. Interactionarea cu publicul nostru pe retelele de socializare. Comunicarea cu mass-media: Cum sa construim o baza de date cu jurnalisti? Cum stabilim un media-plan? Cum putem stabili parteneriate media si cum le monitorizam efectele?
  • Bugetul- Stabilirea planului de resurse( umane, materiale, financiare).Cum ne construim/calculam bugetul de comunicare?
  • Criterii de evaluare a rezultatelor campaniei de promovare- Monitorizarea de presa. Modalitati de evaluare ale campaniilor de comunicare in presa, social media, website, alte canale online.

Cursul se va desfasura in Bucuresti, la sediul agentiei Creative Business Management din Splaiul Unirii nr. 6, dupa urmatorul program:

  • Vineri, 4 iulie 2014 : 15.00- 19.00
  • Sambata, 5 iulie 2014: 10.00- 16.00
  • Duminica, 6 iulie 2014: 10.00- 16.00

Costul participarii este de 400 lei de persoana (nu se aplica TVA).Se acorda si reduceri de grup:

  • 5%/ cursant- pentru participarea a 2 persoane(colegi/prieteni)
  • 10%/cursant- pentru participarea a 3 persoane(colegi/prieteni)
  • 15%/cursant- pentru participarea a mai mult de 3 persoane (colegi/prieteni)
Data si locatie
Data de desfășurare a acestui curs (program) a trecut! Pentru a vă ajuta să găsim un curs (program) de care aveți nevoie, vă rog să ne contactați: