Mergi la conţinutul principal

Process Improvemenent, a practical Lean learning experience for managers

Trainer
Categorie
Learning & Development
Tip eveniment
Curs Open/Deschis
Curs In House
Data si locatie
Data de desfășurare a acestui curs (program) a trecut! Pentru a vă ajuta să găsim un curs (program) de care aveți nevoie, vă rog să ne contactați:

V-ati intrebat vreodata care este drumul cel mai scurt catre deservirea cu succes a clientilor pentru care lucrati? Cu alte cuvinte, care sunt acele activitati care sunt absolut necesare pentru a adauga valoare maxima clientilor si ce anume din ceea ce faceti nu are nici o relevanta pentru client? Nivelul standard de risipa pentru organizatiile care nu au trecut niciodata printr-un proces de re-aliniere este de minim 60% din totalul activitatilor curente. Tradus in costuri operationale, intarzieri la client, decalaje de calitate si, in final, in pierderi de profit si cota de piata, rezultatul iti poate aparea ca alarmant si revelator. Experienta traita in acest workshop va devoala o dimensiune invizibila a realitatii organizatiei tale si iti va oferi oportunitati fara precedent de imbunatatire a performantei. Implica-te in aceasta sesiune de lucru impreuna cu echipa ta si veti dobandi mindset-ul si parghiile necesare derularii cu succes a proiectelor de imbunatatire a activitatii operationale.

5 motive penrtru care sa partici cu echipa ta:

  • implicandu-ti intreaga echipa vei utiliza la maxim potentialul acestei experiente. Desi valoroasa si ca sesiune de instruire de sine statatoare, ea a fost gandita ca un preambul al desfasurarii unuiproiect real de imbunatatire a performantei operationale. Imbunatatirile si economiile de cost generate in acest prim proiect va pot intoarce investitia facuta in maximum o luna de la participarea la workshop.
  • veti dobandi un mindset comun orientat catre observarea realitatii din teren, evidentierea problemelor si rezolvarea lor prin generarea de imbunatatiri.
  • veti invata sa identificati impreuna rapid risipa – activitatile care nu adauga valoare clientului – si sa planificati reducerea sau eliminarea ei.
  • vei dobandi tactici eficiente de implicare a oamenilor tai in activitatea de imbunatatire a performantei, cu impact direct in obisnuintele lor zilnice si in cultura organizationala.
  • modul in care acest workshop modeleaza perspectiva echipei tale asupra propriei activitati iti va facilita tie, ca manager, trecerea de la administrarea de activitati si actiuni la administrarea de procese de lucru

Taxa de participare: 300 Euro + TVA

 

Data si locatie
Data de desfășurare a acestui curs (program) a trecut! Pentru a vă ajuta să găsim un curs (program) de care aveți nevoie, vă rog să ne contactați: