fbpx PROFESSIONAL BUSINESS PRESENTATIONS | Learning Network Mergi la conţinutul principal

PROFESSIONAL BUSINESS PRESENTATIONS

Descriere

A face prezentări este aproape o necesitate în viaţa profesională de astăzi, iar abilitatea de a prezenta cu impact este una critică. Responsabilitatea mare pe care o are un prezentator în faţa publicului său şi în faţa organizaţiei pe care o reprezintă face ca abilităţile şi cunoştinţele necesare elaborării şi susţinerii unor prezentări de succes să fie elemente extrem de importante pentru orice profesionist.


Un prezentator are întotdeauna un mesaj de transmis şi un obiectiv de atins. Acest program de training le oferă participanţilor care fac frecvent prezentări ocazia de a-şi dezvolta abilităţile necesare pentru a transmite mesajul într-o formă plăcută, concisă, clar structurată şi potrivită cu auditoriul.


Pe lângă evidenţierea principiilor fundamentale ale prezentărilor de succes, acest curs oferă ocazia dezvoltării abilităţilor legate de utilizarea eficientă a suportului vizual al prezentării, gestionarea emoţiilor şi situaţiilor dificile, precum şi creşterea capacităţii de influenţare şi persuasiune.

Cui se adresează?

Participanţilor care au deja experienţă în vorbitul în public şi care doresc să-şi perfecţioneze cunoştinţele şi abilităţile.

În urma acestui curs practic şi interactiv, participanţii vor învăţa:

  • De ce abilităţile de prezentare sunt atât de importante în mediul de business actual şi în construirea imaginii profesionale a fiecăruia?
  • Care sunt caracteristicile şi particularităţile comunicării publice?
  • Cum să pregătească eficient o prezentare, ţinând cont de obiectivele pe care le au, mediul în care vor susţine prezentarea şi publicul căruia se adresează?
  • Ce materiale de suport sunt necesare (slideuri, manuale, notiţe, demonstraţii etc.) în funcţie de tipul prezentării pe care o pregătesc?
  • Cum să structureze o prezentare de business în funcţie de timpul pe care îl au la dispoziţie?
  • Cât trebuie să dureze şi ce trebuie să conţină introducerea, cuprinsul şi încheierea unei prezentări de business?
  • Cum să formuleze tranziţiile potrivite între elementele prezentării?
  • Cum să pregătească şi cum să folosească suportul vizual (în special Power Point şi flipchart)?
  • Cum să capteze şi să menţină atenţia auditoriului pe tot parcursul prezentării?
  • Cum să ţină sub control emoţiile?
  • Cum să-şi folosească vocea, postura, gesturile, mimica, înfăţişarea, contactul vizual, mişcarea pentru a avea impactul dorit în timpul susţinerii prezentării?
  •  În ce fel să utilizeze umorul, exemplele, povestioarele, anecdotele sau citatele pentru a „condimenta” prezentarea?
  • Cum să gestioneze întrebările participanţilor şi cum să „dezamorseze” situaţiile dificile?

Data: 17 - 18 noiembrie (09:00 la 17:00)

Cursul se va desfăşura la hotelul Novotel, în Bucureşti

Tarif: 400 Euro + T.V.A. /participant

Tariful include sala de curs, masa de prânz şi pauzele de cafea, precum şi toate materialele de training.

Cerere curs inhouse