fbpx Project Management, Dynamic Learning | Learning Network Mergi la conţinutul principal

Project Management, Dynamic Learning

Trainer
Categorie
Project Management
Tip eveniment
Curs Open/Deschis
Curs In House
Nivel
Incepator
Intermediar
Certificari
Data si locatie
Cere program personalizat:

Beneficii pentru participanți

Să dezvolte competențe esențiale pentru project management, respectiv:

  • să cunoască rolul managerului de proiect în cadrul organizației, în funcție de tipul de organizație în care își desfășoară activitatea
  • să construiască scenarii de realizare a proiectelor pe bază diferitelor ipoteze posibile într-un context, cu ajutorul unor instrumente specifice
  • să identifice resursele: materiale, umane, financiare de care are nevoie și să justifice alocarea lor
  • să planifice și să organizeze activitatea echipei
  • să definească misiuni, obiective și responsabilități pentru membrii echipei
  • să identifice riscuri și planuri de acțiune asociate
  • să elaboreze instrumente utilizate în managementul de proiect
  • să utilizeze instrumentele de lucru
  • să cunoască tipuri de conflicte, pentru a identifica modalitatea de rezolvare
  • să cunoască tipuri de luare a deciziilor
  • să cunoască sursele de informare în vederea actualizării continue a informațiilor

 

La finalul cursului, participanții vor fi capabili dezvolte aptitudini, respectiv:

  • să creeze un cadru de lucru de încredere și să dezvolte comportamente de cooperare în cadrul echipei
  • să își identifice potențialul de leadership, esențial pentru un manager
  • să gestioneze conflictele, astfel încât energia membrilor echipei să fie utilizată doar în vederea atingerii obiectivelor
  • să aibă capacitatea de a adopta decizii rapid
  • să delege cu eficientă
  • să fie capabil să asculte și să înțeleagă membrii echipei
  • să piloteze eficient realizarea obiectivelor fixate de calitate, costuri și termene
  • să anime echipa de proiect în vederea realizarea obiectivelor
  • să înțeleagă diferența între rolul managerului ierarhic față de rolul managerului de proiect
  • să aibă capacitatea de a vedea imaginea globală a unui proiect

Agenda detaliată

  1. Inițierea proiectului – stabilirea scopului și obiectivelor
  2. Evaluarea riscului, estimări necesare, contracte, fezabilitatea financiara
  3. Planificarea activităților – (structura detaliată a activităților), PBS (structura detaliată a produsului), diagrama Gantt, diagrama rețelelor de activități, ciclul de viață al proiectelor
  4. Instruirea și conducerea echipei de proiect – rolul managerului de proiect, comunicarea în cadrul proiectului, soluționarea conflictelor
  5. Execuția proiectului – monitorizare continuă și control, stabilirea jaloanelor, măsurarea progreselor
  6. Corectarea erorilor, managementul schimbării. Închiderea proiectului, închiderea contractelor
  7. Standarde, metodologii ale proiectelor – managemenul calității, reflecții asupra experienței acumulate
     

Tariful include:

  • livrare curs 3 zile, 09.00 - 17.00;
  • suport de curs și materiale de lucru; diploma de participare la curs
     
Data si locatie
Cere program personalizat: