Mergi la conţinutul principal

Tehnicile de bază ale negocierii win-win

Descriere

Training de negociere
Cu ceva timp în urmă, negocierea era un concept întâlnit mai ales la târguri. Astăzi am ajuns să negociem până şi un loc în metrou. Negocierea este o tehnică de supravieţuire atât în plan personal dar mai ales în mediul de afaceri. O artă, o manieră de supravieţuire, un mod de viaţă sau doar o metodă prin care obţinem un salariu mai mare?… Orice valoare îi acorzi, rezultatele sunt în avantajul tău.
Vrei sau nu vrei, până la urmă tot vei ajunge să negociezi. Şi dacă tot vei ajunge în aceasta situaţie, fii pregătit!
 
Cui se adresează acest training: 

  • Managerilor şi viitorilor manageri
  • Profesioniştilor din departamente de  vânzări, achiziții, client support, HR;

Obiective training:
La finalul trainingului participanţii vor:

  • Înţelege importanţa şi aplicabilitatea procesului de negociere atât în plan personal cât şi în mediul profesional.
  • Cunoaşte elementele principale care stau la baza procesului de negociere.
  • Şti tipurile de negociere. Lose-Lose/ Win-Win.
  • Şti să realizeze o strategie de negociere.
  • Şti să implementeze o strategie de negociere.
  • Cunoaşte cele mai utilizate tehnici de negociere.
  • Şti cum să-şi folosească propriile atuuri (cunoştinţe, carisma, empatie, creativitate, persuasiune) în procesul de negociere.
  • Şti care sunt efectele unei negocieri pe termen lung (parteneriat) şi pe termen scurt (câştig imediat).

Topicuri:
1. Negocierea – un fapt în viaţa de zi cu zi.  

  • Ce este negocierea?
  • Care sunt cele mai întâlnite situaţii de negociere?
  • Importanta negocierii.

2. Strategii de negociere.

  • Lose – Lose
  • Lose – Win
  • Win – Lose
  • Win – Win

3. Procesul de negociere – de la dorinţă la rezultat
Pregătirea procesului de negociere. Informaţia înseamnă putere.- Planificarea şi pregătirea

  • Discutarea
  • Propunerea
  • Negocierea propriu-zisă
  • Acordul (finalizarea)

Stiluri de negociere.

  • Lupta şi cucerirea
  • Acomodarea
  • Retragerea
  • Compromisul
  • Colaborarea

4. Piramida lui Maslow în negociere. Personalitatea negociatorului.

  • Descoperă nevoia.
  • Sporeşte-i sentimentul de securitate şi confort.
  • Asigură-i apartenenţa la un grup superior.
  • Creşte-i stima de sine.
  • Punctează evoluţia personală. Autodepăşirea condiţiei actuale.

5.Tips & trics.
Cu mentalistul la negociere. Persuasiune, creativitate, improvizaţie.
Cea mai bună improvizaţie este aceea pregătită temeinic de acasă

  • Observă, ascultă, analizează, gândeşte şi vorbeşte.

Metode training

  • Prezentare Power Point.
  • Vizionare materiale audio video.
  • Studii de caz şi joc de rol.
  • Exemplificarea fiecărei teorii prin exemple.
  • Metode experiențiale.
  • Teme de lucru şi exerciţii.

Agenda:
09:00 – 09:30 –Welcome Coffee
09:30 – 10:45 – Curs
10:45 – 11:00 – Coffee Break
11:00 – 13:00 – Curs
14:00 – 15:45 – Curs
15:45 – 16:00 – Coffee Break
16:00 – 17:00 – Curs
17:00 – 17:30 – Recapitulare

Testimoniale participanti la traininguri sustinute de Petru Păcuraru:
„Petru este un adevărat profesionist, un prieten de nădejde şi un om de cuvânt. Că Managing Director pentru HPDI, el a ajutat direct compania mea în a găsi drumul cel bun către succes. Mulţumesc Petru!” - George Mocanu, Owner, Phonetastic GSM România 

“Petru este un profesionist foarte talentat şi o persoană care are o unitate antreprenorială extraordinară. Este un lider responsabil şi competent, care a fost capabil de a iniţia şi gestiona proiecte complexe cu succes. Îl recomandăm călduros pe Petru şi îi doresc mult succes în proiectele viitoare.” -  Ovidiu Bujorean, Senior Manager GIST Iniţiative

“Petru este un partener excelent când vine vorba de proiecte dificile. Indiferent de complexitatea proiectului, Petru găseşte întotdeauna soluţia cea mai bună. Este întotdeauna o plăcere să lucrăm cu el.” - Stephan Willms, Founding Partner at Africa Enablers

Durată:  1 zi 
Data: 17 Martie
Loc de desfasurare: București

Tarif: 120 Euro + TVA.

Tariful acopera cursul, certificarea de la sfarsit, suportul de curs, pauzele de cafea si de masa de pranz.

Cerere curs inhouse