Mergi la conţinutul principal

Training “Atinge Succesul In Telesales”, Editia A VI-A

Descriere

Inscrie-te pana pe 01.05.2015 si vei investi in acest training doar 885 de lei +TVA, in loc de 1.285 de lei +TVA, tariful standard! Economisesti astfel 300 de lei!

Invata cum sa obtii cele mai bune rezultate in vanzarile si in abordarile telefonice!

In zilele noastre telefonul a devenit un instrument indispensabil pentru oamenii de vanzari, indiferent daca este utilizat pentru atragerea de potentiali clienti sau vanzarea catre clientii noi. In proportie de 90%, prima interactiune cu clientii B2B o ai prin intermediul telefonului, chiar daca esti un reprezentant de vanzari directe. Tocmai de aceea trebuie sa fii cat mai pregatit si sa ai o abordare la telefon cat mai eficienta.

Ai garantie 100% pentru acest training. Daca la sfarsitul cursului nu vei fi multumit, vei primi inapoi suma platita. Inscrie-te acum si vei avea numai de castigat. Fara nici un risc!

De ce sa participi si tu la acest training? 

  • Vei afla cum sa structurezi eficent un apel telefonic pentru a-ti atinge obiectivele;
  • Vei afla cum sa realizezi un script telefonic atractiv;
  • Vei sti sa faci o diferentiere clara intre caracteristicile produsului/serviciului si beneficiile/avantajele pe care acesta le aduce clientilor tai;
  • Vei invata care sunt expresiile si cuvintele atractive pentru clientii tai, precum si pe cele pe care ar trebui sa le eviti;
  • Vei invata care este cel mai bun mesaj pe care sa il adresezi in primele 10 secunde ale conversatiei astfel incat sa captezi atentia clientului;
  • Vei invata cum sa  preintampini si sa tratezi eficient obiectiile clientilor tai;
  • Vei invata cum sa controlezi vanzarea prin tehnica intrebarilor;
  • Vei afla cele mai eficiente tehnici de inchidere a vanzarii;
  • Vei afla cum sa treci de secretara pentru a discuta cu persoana de decizie;
  • Vei afla cum sa ai mereu o atitudine optimista orientata catre descoperirea si implinirea nevoilor clientilor;
  • Vei invata cum sa comunici usor, clar si concis;
  • Vei sti cand sa inchizi un apel negativ;
  • Vei afla replici pe care le poti utiliza pe intreg parcursul procesului de vanzare;
  • Vei sti sa controlezi conversatia telefonica investigand dorintele si nevoile consumatorului, apoi sa te concentreazi  asupra vanzarilor;
  • Vei sti sa-ti asculti activ potentialul client si sa ceri sau sa oferi un feedback constructiv pentru afacerea in care esti implicat;
  • Vei putea sa creezi o legatura emotionala cu potentialul client care il va face sa revina sa cumpere de la tine;
  • Vei sti cum sa transformi orice apel telefonic intr-o vanzare!

Beneficii:

  • 2 zile de training intensiv
  • diploma de participare semnata de trainer atestat ANC
  • suportul de curs in format tiparit si electronic
  • consultanta prin email si telefon timp de 3 luni de zile de la teminarea cursului
  • o sesiune de coaching individual si personalizat
  • cartea “Sa-l cunoastem pe Michael Porter”
  • returnarea tarifului integral in cazul participantilor nemultumiti
  • un voucher in valoare de 100 de lei pentru participarea la urmatoarele evenimente Traininguri Specializate Romania
  • coffee break si gustare de pranz.

Data: 22 - 23 Mai 2015
Durata cursului: Cursul se desfasoara pe parcursul a doua zile, cate sase ore pe zi.
Locul de desfasurare al cursului: Rin Central Hotel

Tarif:
– 885 lei + TVA pentru participantii inscrisi pana la data de 1 Mai 2015
– 1.285 lei + TVA pentru participantii inscrisi dupa data de 01 Mai 2015
– 5% discount pentru trei participanti, apartinand aceleiasi companii.

Cerere curs inhouse