[email protected] 0770 414 202

Rezerva locurile pe care le doresti!

Data de desfășurare a acestui curs (program) a trecut! Pentru a vă ajuta să găsim un curs (program) de care aveți nevoie, vă rog să ne contactați:

Ce câştigi participând la acest curs:

  • ȋţi ȋmbunătăţeşti competenţele de identificare corectă a nevoilor şi dorinţelor clientului, pentru a-i putea propune soluţii potrivite, prin adresarea ȋntrebărilor ȋn funcţie de motivaţiile identificate;
  • exersezi etapele vânzării pentru identificarea momentului potrivit finalizării vânzării, consolidând astfel abilităţile de vânzare şi negociere ȋn ȋntâlnirea faţă ȋn faţă cu clientul;
  • conştientizezi importanţa procesului post-vânzare şi afli metode de fidelizare a clientului;
  • deprinzi tactici, tehnici şi trucuri verificate care să te ajute ȋn procesul de vânzare şi negociere;

Programă cursului                                                                                                                                   

I. PROFILUL CONSILIERULUI DE VÂNZĂRI

  • Competenţele consilierului de vânzări ȋn contextul situaţiei actuale
  • Roluri şi responsabilităţi zilnice ale consilierului de vânzări
  • Impactul activităţii zilnice ȋn rezultatele consilierului / campaniei pe termen lung
  • Atitudine personală vs.atitudine profesională ȋn vânzări

II. IMPORTANŢA COMUNICĂRII ŞI A RELAŢIONĂRII ȊN VÂNZĂRI

  • Percepţia şi relaţionarea – factori esenţiali ȋn vânzare
  • Tehnici de chestionare şi ascultare activă
  • Regula mesajelor concise şi asertivitatea
  • Tehnici persuasive de influenţare a deciziei

III. PROSPECTAREA ȊN VEDEREA SPORIRII NUMĂRULUI DE CLIENŢI

  • Surse de prospecţi şi bariere ȋn calea prospectării
  • Segmentarea şi identificarea conturilor cheie
  • Obţinerea de referinţe şi folosirea centrilor de influenţă
  • Identificarea factorilor de decizie din companiile mari
  • Asemănări şi deosebiri ȋntre factorii de decizie din companiile mici vs.companii mari
  • Cunoaşterea şi ȋnţelegerea motivaţiilor şi a comportamentului factorilor de decizie din corporaţii

IV. CONTACTAREA MARILOR COMPANII

  • Conversatia B2B – tipuri de abordare
  • Structura abordării telefonice
  • Obiecţii la telefon – De ce apar? Cum le pot preveni?
  • Metode de rezolvare a obiecţiilor la telefon

V. TIPOLOGII COMPORTAMENTELE  ȋntâlnite la clienţi şi la consilieri

  • Cheia succesului constă ȋn a valorifica propriile talente unice – test de identificarea talentelor unice
  • Tipologii de vânzători
  • Tipologii de cumpărători conform motivaţiilor care-i animă
  • Cele 4 motivaţii de bază care determină comportamentul consilierilor şi pe cel al clienţilor
  • Putere, Relaţionare, Realizare, Siguranţă
  • Caracteristici comportamentale determinate de fiecare dintre cele 4 motivaţii de bază
  • Modalităţi de abordare ȋn funcţie de caracterisiticile comportamentale

VI. ȊNTÂLNIREA DE IDENTIFICAREA A NEVOILOR ŞI A MOTIVAŢIEI

Identificarea factorilor de decizie din companiile mari

  • Asemănări şi deosebiri ȋntre factorii de decizie din companiile mici vs. companii mari
  • Cunoaşterea şi ȋnţelegerea comportamentului factorilor de decizie din corporaţii
  • Pregătirea ȋn amănunt a strategiei de vânzare pentru companiile mari

Cum pot pătrunde ȋntr-o companie mare?

  •  Strategia abordării unui department din companie
  •  Extinderea vânzărilor către toată compania
  •  Primul contract? Identifică şi oferă soluţia pentru nevoia imediată şi urgentă

Identificarea nevoilor şi a motivaţiei

  • Identificarea interesului factorilor de decizie
  • Identificarea motivaţiei de cumpărare
  • Tehnici de chestionare pentru identificarea nevoilor/dorinţelor

VII. VÂNZAREA PROPRIU-ZISĂ

Formularea ofertelor pentru marile companii

  • Ce include o propunere valoroasă?
  • Valoarea tangibilă şi intangibilă a ofertei
  • Puncte de vânzare unice (USPS)
  • Caracteristici, Avantaje, Beneficii
  • Obiecţii la finalizarea vânzării, etape şi tehnici ȋn rezolvarea obiecţiilor la finalizare
  • Semnale de cumpărare şi de respingere
  • Tehnici de ȋnchidere a vânzării

VIII. EVALUAREA ACTIVITĂŢII | SERVICII POST-VÂNZARE

  • Metode de evaluare a activităţii proprii pentru eficientizarea rezultatelor
  • Consolidarea vânzării făcute şi tehnici de fidelizare
  • Mărirea portofoliului de clienţi pe baza referinţelor

Ce pierzi neparticipând la acest curs:

  • oportunitatea de a ȋnvăţa de la doi traineri cu experienţă ȋn vânzări şi de a afla cum job-ul de consilier / agent vânzări dă valoare şi prestanţă;
  • ocazia de a ȋnvăţa cum să fii persuasiv, cu eleganţă, pentru a obţine ȋntâlnirea de vânzări / vânzarea;
  • ȋnţelegerea motivaţiilor psihologice ce stau la baza tehnicilor eficace de vânzări;
  • posibilitatea de a descoperi care sunt cele mai reprezentative tipologii de clienţi şi agenţi de vânzare.

Tariful pentru acest curs este de 270 euro + TVA / participant

Tariful include:

  • Livrarea cursului timp de două zile, program 9.00 – 17.00
  • Suport de curs
  • Materiale necesare
  • Diploma de participare la curs
  • Pauze de prânz și pauze de cafea

Cursul poate fi personalizat și susținut in-house la cerere.


Pentru informatii si inscrieri, puteti folosi formularul de inscriere online sau o puteti contacta pe:

Clementina Anghelache
[email protected]
0770 414 202

Rezerva

Data de desfășurare a acestui curs (program) a trecut! Pentru a vă ajuta să găsim un curs (program) de care aveți nevoie, vă rog să ne contactați:

Formular rezervare curs

Arie geografica

Bucuresti

Durata

2 ore

Pret (fara TVA)

270,00 €

Pentru informatii si inscrieri, puteti folosi formularul de inscriere online sau o puteti contacta pe:

Clementina Anghelache
[email protected]
0770 414 202

Pentru in-house, completeaza formularul de mai jos!

Scroll to Top
// //