fbpx EXCEL_enta in decizii de afaceri! | Learning Network Mergi la conţinutul principal

EXCEL_enta in decizii de afaceri!

Trainer
Tip eveniment
Curs Open/Deschis
Curs In House
Data si locatie
Cere program personalizat:

Pentru toti cei care doresc sa isi perfectioneze aptitudinile tehnice si sa isi adapteze instrumentele de lucru la mediile de afaceri in continua dezvoltare, Creative Business Management propune un curs de Excel practic , cu demonstratii si aplicatii specifice.

Structura si continutul acestui curs sunt realizate in urma anilor de experienta internationala a trainerului dar si a solicitarilor participantilor, este optimizat si concentrat pe cazuri concrete, intalnite des in mediul de afaceri. Prin latura sa practica, cursul isi propune sa usureze stilul de lucru al cursantilor si sa ofere solutii dedicate fiecarei dificultate care poate interveni atunci cand lucrezi cu programul Excel. Fiecare participant va lucra pe calculatorul furnizat de organizator sau cel propriu, toate modulele fiind insotite de fisiere de lucru, demonstratii si exercitii.

Cui se adreseaza:

Utilizatorilor cu experienta in Excel, dornici de a cunoaste si stapani cele mai avansate capabilitati oferite de aplicatie pentru sustinerea deciziilor de afaceri. Cursul va prezenta si tehnici si notiuni avansate, prin urmare, participantii au nevoie de minimum de experienta in domeniu si deschisi catre o dezvoltare avansata a aptitudinilor tehnice.

La finalul cursului, participantii vor fi capabili sa:

  • Sa genereze rapoarte specifice, detaliate, sigure si relevante care sa sustina decizii de afaceri informate
  • Sa utilizeze combinatii de taste pentru o productivitate mult sporita
  • Sa lucreze cu referinte complexe, externe si conexiuni de date
  • Sa aplice cu succes tehnici profesionale pentru solutii eficiente si sigure de calcul tabelar
  • Sa defineasca si utilizeze eficient tabele de date Excel
  • Sa formateze personalizat zone de celule si tipuri de date
  • Sa creeze grafice complexe si dinamice
  • Sa stapaneasca optiunile de tiparire a datelor
  • Sa denumeasca zone de celule si sa le foloseasca in formule si functii
  • Sa sumarizeze date dupa criterii si conditii diverse
  • Sa valideze date dupa liste si criterii numerice
  • Sa regaseasca usor informatii cu ajutorul functiilor specifice (VLOOKUP, INDEX)
  • Sa foloseasca scenarii pentru simulari de afaceri

Agenda:

MODULUL 1: Calcul tabelar

  • Cum sunt afectate datele Excel de setarile regionale ale sistemului de operare: format data/ora, separatorul de zecimale si argumente, simbol valutar, listele personalizate, etc.
  • Cunoasterea si aplicarea de combinatii de taste specifice Excel  pentru o productivitate sporita
  • Nume definite (defined names): ce sunt, cum se obtin manual si automat, cum se folosesc in functii si formule, impactul acestora asupra productivitatii si acuratetii solutiilor de calcul tabelar; nume definite pentru zone dinamice.
  • Referinte mixte, folosirea acestora impreuna cu cele absolute si cele relative; referinte externe, conexiuni de date.
  • Cele mai recomandate practici in constructia de solutii profesionale de calcul tabelar: tabele de prezumtii, variabile vizibile, folosirea calculului tabelar ca instrument de simulare si scenarii de afaceri
  • Intelegerea corespunzatoare a formatarii numerelor in detaliu (in special data/ora, numerele seriale, locale), aplicarea formatarii de numere, crearea de formatari personalizate.
  • Pregatirea foilor de calcul in vederea tiparirii, functii si imagini in antet/ subsol
  • Consolidari de date dar si referinte 3D.
  • Folosirea diverselor controale direct in foaia de calcul in vederea realizarii de solutii intuitive si usor de folosit chiar si de utilizatori incepatori.
  • Utilizarea functiilor EXCEL

MODULUL 2. Analiza date

  • Cunoasterea si aplicarea diverselor recomandari inainte de analiza datelor.
  • Sortarea si instrumentul subtotal
  • Filtrare dupa tipuri de date, culori si iconite, filtre avansate, formule si functii in filtre avansate.
  • Folosirea cumulativa a filtrelor, sortarilor si a barei de status (configurarea acesteia) in scopul obtinerii de raspunsuri rapide la intrebari complexe
  • Formatarea conditionala (noutati aduse de versiunile recente) in scop de analiza de date; formatare conditionala cu panou de control
  •  Realizarea de garfice dinamiceScenarii Excel: utilitatea si optiunile acestora; analiza de seturi de date alternative.
  • Tabele Excel: intelegerea si folosirea instrumentului pentru formatare rapida si conforma, ca instrument de analiza de date, sursa pentru un tabel pivotant.
  • Tabel pivotant: intelegerea in detaliu a modalitatilor de folosire; tipuri de date si gruparea acestora, functii de agregare, crearea de campuri calculate, pivotarea campurilor in vederea crearii de noi perspective, comutarea modului de calcul a valorilor afisate, grafice pivotante atasate sau independente, rapoarte automate in tabel pivotant.
  • Utilitatea macrocomenzilor, inregistrarea acestora, realizarea de panouri demacrocomenzi pentru productivitatea si conformitatea rapoartelor de analiza de date.

Alte detalii:

 PRET (RON): 600 lei+TVA

LOC DESFASURARE EVENIMENT: Sala Creative Business Management- Splaiul Unirii nr. 6, sector 4, Bucuresti

Data si locatie
Cere program personalizat:
?