fbpx 10 sfaturi de Social Media de la Neal Schaffer | Learning Network Mergi la conţinutul principal

10 sfaturi de Social Media de la Neal Schaffer

Social media a devenit un intrument primordial atunci cand vine vorba de comunicare, branding, vanzari, marketing, networking sau relaxare. In functie de scopul pe care il ai, este imposibil sa nu gasesti un canal care sa te ajute sa il indeplinesti. Dar nu iti inchipui ca esti singurul care stie acest lucru. Ne-am cam prins cu totii ca asa sta treaba si fiecare incearca, in felul sau, sa ia “o felie” cat mai mare. :-) Cum nu exista o reteta universal valabila in acest sens, trebuie in permanenta sa cauti, sa inveti, sa aplici, sa tragi concluzii si... sa o iei de la capat. Ideal ar fi sa iei informatii valoroase de la oameni care au trecut de mai multe ori ca tine prin aceste etape si au demonstrat ca au cam invatat cum sta treaba cu “felia cea mai mare”. Daca “social media” nu este un concept nou pentru tine, atunci nici numele Neal Schaffer nu ar trebui sa iti sune necunoscut. Inclus doi ani la rand in Forbes Top 50 Cei mai puternici social media influenceri si unul dintre primii 5 social sales influenceri, Neal va veni in premiera in Romania pe 25 februarie pentru un dublu eveniment, unic si exclusivist: Conferinta Maximizing Social Media for Professionals and Businesses si The Complete Social Media Marketing Workshop. Mai jos gasesti un interviu pe care Neal Schaffer l-a acordat lui Eric Enge in urma cu cateva luni, din care am extras 10 idei esentiale si valoroase de care sa tii cont atunci cand iti creezi o strategie de promovare a business-ului:

  • Social Media este un experiment continuu. Este mereu in schimbare. Asa a fost si asa va fi intotdeauna. Pentru a face fata acestei schimbari, poti folosi Deming Cycle: Plan-Do-Act-Adjust. Daca masori si optimizezi, esti pregatit sa te misti odata cu schimbarea.
  • Analizeaza mai multe canale de promovare. Daca esti doar pe Facebook, YouTube si Twitter, atunci ai ramas in urma cu cativa ani. Nu pica in capcana si nu ramane blocat in a face lucrurile in acelasi stil ca acum cativa ani. Atunci functiona teoria “toata lumea e pe Facebook”. Astazi, insa, nu. Nu mai este suficienta.
  • Acorda importanta datelor, inclusiv cele demografice, specifice fiecarei platforme. Bazeaza-te pe ele ori de cate ori iei o decizie, si nu pe ce simti tu sau pe ce iti place tie. Poate urasti Facebook-ul, dar tot trebuie sa fii prezent acolo. 
  • Experimentele in social media inseamna campanii. In fiecare luna ar trebui sa incepi un experiment pe o platforma noua ca sa vezi cat de utila este pentru tine. Incearca sa faci un “call to action” unic oferind audientei tale ceva drept recompensa. In acest fel poti vedea ce putere ai (sau nu ai).
  • LinkedIn Publisher va fi principala modalitate de a castiga influenta pe LinkedIn. Nu face greseala de a publica continut “copy-paste” aici. Ce publici aici trebuie sa fie unic si valoros. Cu cat le arati celor de la LinkedIn ca le folosesti platforma, cu atat te vor arata si ei altora. Gandeste-te cum sa creezi continut captivant care mai de graba sa iti creasca reputatia, decat sa iti aduca trafic pe site.
  • Singurul secret adevarat in social media este acesta: trebuie sa creezi angajament pentru a putea fi gasit. Platformele urmaresc nu doar modul in care tu creezi angajament, ci si cat de mult angajament reciproc se creeaza, cata valoare aduci tu retelei.
  • Daca te intrebi de ce ar trebui sa fii pe Instagram sau Snapchat daca nu poti promova linkuri, atunci noteaza-ti: continutul vizual este extrem de important. Imbunatateste-ti vizibilitatea brandului prin continut vizual si nu uita sa iti pui intrebarea urmatoare: cum putem face schimbarea de la a deveni un brand la a fi un prieten?
  • Social media este jumatate stiinta si jumatate arta! Ai nevoie de date, dar fara creativitate nu atingi excelenta!
  • Social media avantajeaza mult mai mult business-urile mici si mijlocii decat pe cele mari. De ce? Pentru ca dimensiunea redusa le face sa fie mai agile in social media si sa raspunda mai repede la nevoile audientei lor.
  • Atunci cand creezi continut, gandeste-te si la cele mai bune metode de a-l distribui pe fiecare dintre platformele pe care le folosesti. Ia decizii rationale bazandu-te pe obiectivele de business pe care le ai si pe locul in care se afla audienta ta.

Urmareste mai jos interviul integral cu Neal si inscrie-te la Conferinta si Workshop-ul din 25 februarie pentru a afla cum sa creezi si la ce te ajuta o strategie de social media cu adevarat eficienta:

[[{"fid":"3588","view_mode":"default","type":"media","attributes":{"alt":"Social Media in 2014 and Beyond: Moving Beyond Facebook","class":"large media-element file-default"}}]]

Categorie

In prezent, sunt Online Content Manager al portalului LearningNetwork.ro. Trecutul nu... vezi profilul complet

Adaugă comentariu nou

Text simplu

  • Etichetele HTML nu sunt permise.
  • Liniile şi paragrafele sunt rupte automat.
  • Adresele Web și E-mail sunt transformate automat în legături.