fbpx Ce facem diferit in 2015 ca profesionisti de marketing si vanzari? | Learning Network Mergi la conţinutul principal

Ce facem diferit in 2015 ca profesionisti de marketing si vanzari?

Intr-o perioada in care drumurile batatorite si retetele nu mai functioneaza, oamenii de marketing si vanzari, antreprenorii si, in general, toti cei responsabili cu atingerea obiectivelor actionarilor, trebuie “sa se reinventeze”.  Si inca RAPID! 

Lucrurile se schimba intr-un ritm bulversant. Se schimba comportamentul consumatorului, ne e din ce in ce mai greu sa intelegem miscarile concurentei, in timp ce bugetele de marketing  si resursele de care dispunem sunt din ce in ce mai putine. 

Ca sa tinem pasul, un bun antrenament este programul de Marketing si vanzari EXEC-EDU, organizat cu succes de 15 ani si adus la zi cu cele mai noi si mai aplicabile studii de caz si concepte.

Cursul pe scurt

  • 1 expert de top – profesor, cercetator si consultant recunoscut, doctor in marketing, pregatit la Harvard si Chartered Institute of Marketing
  • 5 luni de cursuri interactive, proiecte de echipa și networking (cursurile se organizeaza o data pe saptamana, 3 ore, in intervalul orar 5-8 p.m.)
  • 3 vorbitori de calibru, profesionisti in marketing din companii importante, invitati pe parcursul programului
  • peste 300 de absolvenți
  • 1 certificat autorizat CNCFPA si 1 certificat EXEC-EDU

4 beneficii cheie :

  • afli cum creezi si mentii avantajul competitiv in contextul intensificarii concurentei;
  • intelegi cum te ajuta un plan de marketing bine fundamentat sa generezi profit pentru companie;
  • inveti sa utilizezi instrumentele de vanzare pentru a atrage si loializa un client din ce in ce mai pretentios
  • intelegi relatia dintre functiunea de marketing si cea de vanzari si felul in care cele doua activitati pot fi armonizate

Cui se adreseaza
- specialistilor in marketing, dar si oamenilor de vanzari
- antreprenorilor
- oricarei persoane care doreste sa inteleaga mai bine activitatile de marketing si vanzari

Ce spun absolventii

Am fost foarte placut impresionata de faptul ca tot ce am citit in prezentarea de pe site a fost intocmai ce am primit in timpul cursului, chiar mai mult. Lectorii sunt profesionisti, cu experienta vasta si foarte ancorati in ultimele trenduri iar prezentarile lor au fost “a breath of fresh air” in ceea ce inseamna marketingul international. Ritmul de predare al lui Carmen este dinamic, interactiv, provocator, te determina sa faci conexiuni rapide de business, indiferent de domeniul in care lucrezi. Anca Dumitru, Commercail & Marketing Operations Coordinator, GSK

Tematica
a. Marketing

  • Comportamentul consumatorului si al organizatiei-client;
  • Segmentarea pietei, alegerea segmentelor tinta si pozitionarea pe piata;
  • Particularitati ale strategiilor de marketing specifice pietei bunurilor de consum, respectiv pietei industriale;
  • Mixul de marketing. Strategii de produs, pret, distributie si comunicare;
  • Planul de marketing;
  • Cercetari de marketing. Elaborare, tipologie, alegerea metodelor adecvate.

b. Vanzari

  • Etapele procesului de vanzare;
  • Tratarea obiectiilor clientilor;
  • Incheierea vanzarii;
  • Relatia intre functia de marketing si cea de vanzari.

Vrei mai multe detalii? Mergi pe pagina evenimentului! Eu te astept in sala de curs!

Companie
Categorie
Carmen Balan

Prof. dr. Carmen Balan, expert si consultant

Specializari: managementul marketingului, cercetari de... vezi profilul complet

Adaugă comentariu nou

Text simplu

  • Etichetele HTML nu sunt permise.
  • Liniile şi paragrafele sunt rupte automat.
  • Adresele Web și E-mail sunt transformate automat în legături.