Mergi la conţinutul principal

Business Today Essentials, Interact, București

Trainer
Tip eveniment
Simulare de business
Curs In House
Data si locatie
Data de desfășurare a acestui curs (program) a trecut! Pentru a vă ajuta să găsim un curs (program) de care aveți nevoie, vă rog să ne contactați:

Business Today Essentials organizat de Interact este o simulare de business pe o tablă de joc dezvoltată, pentru a-i face pe participanți să înțeleagă operațiunile și problemele fundamentale implicate în derularea unei afaceri de producție / vânzare / distribuție. Simularea expune participanții la consecințele financiare ale deciziilor lor pe actuala piață competitivă și îi familiarizează cu noțiunile financiare ale companiei în care își desfășoară activitatea.

Simularea implică gruparea participanților în echipe care își conduc propriile afaceri aflate în competiție cu alte afaceri din sală. Procesul este captivant, stimulează participarea, este distractiv, dar și realist. Nu este vorba despre noroc. Este doar despre decizii și consecințe.

Fiecare echipă își administrează propria afacere urmărind un proces simplu de decizie care include:

  • achiziționarea de materii prime și stabilirea cantității stocului;
  • decizii cu privire la bugetele destinate publicității;
  • stabilirea pretțului pentru produsele noi și hotărârea termenilor de creditare pentru clienți;
  • bugetul de investiții (și rata de recuperare a investiției);
  • producerea de bunuri finite în mod eficient;
  • gestionarea creanțelor, a datoriilor;
  • minimizarea și achitarea cheltuielilor;
  • gestionarea fluxului de numerar și a capitalului de lucru.

La finalul fiecărui ciclu de afaceri, echipele elaborează și analizează rezultatele financiare ale afacerilor lor, aceste rezultate sunt comparate cu cele ale echipelor concurente și se urmărește procesul cauză / efect. Această analiză poate fi transferată chiar pe rezultatele și zonele de interes ale unei anumite companii.

Business Today Essentials este ideal pentru:

  • angajații care au nevoie să înțeleagă noțiuni de bază din finanțe și afaceri;
  • îmbunătățirea colaborării între angajații din diferite departamente – unde se situează job-ul meu în imaginea de ansamblu;
  • conferințe - un mod interesant și distractiv în setarea unei platforme pentru prezentările financiare serioase;
  • personalizarea parțială sau totală pentru o anumită afacere.

Taxa de participare este 200 euro + TVA.

Locatia evenimentului: Athenee Palace Hilton Bucuresti

Data: 17 noiembrie 2016 - 9:00 - 17:00

Data si locatie
Data de desfășurare a acestui curs (program) a trecut! Pentru a vă ajuta să găsim un curs (program) de care aveți nevoie, vă rog să ne contactați: