Mergi la conţinutul principal

Communication strategies, Interact, București

Categorie
Comunicare
Tip eveniment
Curs Open/Deschis
Curs In House
Nivel
Incepator
Intermediar
Avansat
Certificari
Data si locatie
-
Communication strategies
Bucuresti Rezerva
(+taxe, daca nu este specificat altfel)

Descrierea cursului

 

Communication strategies© este un atelier practic ce oferă participanților strategii și tactici pentru interacțiuni eficiente și este o ocazie excelentă de exersare a unor tehnici de comunicare persuasivă și de impact.

Mai exact, prin intermediul profilului Emergenetics® participanții descoperă preferințele de gândire  și comportament  și modul în care acestea influențează raportarea la realitatea din jurul nostru. Înțelegând aceste preferințe proprii, pot fi puse bazele unui plan de acțiune  și a unor strategii eficiente de comunicare adaptate la diferite stiluri individuale.

 

Ce este Emergenetics®?

 

Emergenetics® este un instrument psihometric bazat pe cercetări stiințifice care indică faptul că indivizii sunt pe de o parte, predispuși din punct de vedere genetic să gândească  și să acționeze într-un anume fel,  și pe de altă parte, ca aceste trăsături se modifică în timp sub influența factorilor sociali sau de mediu – ne schimbăm pentru că ne dezvoltăm prin experiențele noastre.

Tocmai aceasta combinată dintre genetica  și experiențe formează tipare care pot fi, mai apoi, recunoscute.

 

Imaginea a fost ștearsă.

 

Ce măsoară?

 

4 atribute de gândire (Analitic,  Structural, Conceptual și Social)

  • Analitic – Combinația dintre gândirea rațională și ideile abstracte
  • Structural – Combinația dintre gândirea secvențială și ideile practice
  • Social – Combinația dintre gândirea intuitivă și considerația pentru ceilalți
  • Conceptual – Combinația dintre gândirea intuitivă și ideile abstracte

 

3 preferințe de comportament (Expresivitate, Asertivitate și Flexibilitate)

  • Expresivitate – Nivelul în care împărtășești emoțiile cu ceilalți
  • Asertivitate– Interesul de a controla situații și rezultate
  • Flexibilitate – Disponibilitatea de a acomodare cu ideile celorlalți

 

Măsoară preferințe, și nu competențe sau abilități.

Participanții vor putea să identifice propriile lor preferințe și modul în care acestea au impact asupra dinamicii relațiilor cu ceilalți.

 

Agenda

 

1. Intro si check-in

 2. Cum gândim

Conturarea unei imagini mai clare asupra felului în care gândește  și acționează fiecare individ: perspective neuro- științifice

3. Ce este Emergenetics®? – profilul personal

Cele 4 preferinte de gândire  și cele 3 de comportament

Participanții vor putea să identifice propriile preferințe de gândire  și comportament  și felul în care acestea influențează dinamica relațiilor cu ceilalți

4. Înțelegerea profundă a profilului personal

Fiecare participant va primi propriul profil Emergenetics® bazat pe chestionarul completat înainte de curs

5. Dacă aceasta încăpere ar fi un creier

  • Diversitatea la nivel de grup în materie de preferințe de gândire  și comportament
  • Punctele forte  și eventuale vulnerabilități
  • Preferințe individuale în abordarea  și gestionarea situațiilor tensionate
  • Strategii de interacțiune cu ceilalți în funcție de preferințele de gândire  și comportament

6. Impactul profilului Emergenetics® în interacțiunile cu ceilalți – înțelegerea diferențelor și adaptarea la profiluri diferite

  • Diferențe individuale  și limbaj comun
  • Comunicare persuasivă: cum se așteaptă ceilalți să fie abordați în comunicare
  • Cum să convingi adaptând mesajul la fiecare preferință
  • Provocări în comunicare prin prisma profilului Emergenetics®         

7. Comunicare asertivă

  • Tipuri de comportamente dificile
  • Tehnici de facilitare a discuției reciproc avantajoase
  • Clarificarea  și folosirea întrebărilor
  • Instrumentele asertivității: placa stricată, acordul selectiv, interogarea criticii
  • Aplicarea instrumentelor asertive în negociere

8. Cum să fii memorabil și convingător în comunicare

  • Prezintă ideile cu impact  și claritate
  • Folosește structura în 3 puncte
  • Răspunde rapid la întrebări, folosind structuri clare  și de impact
  • Fă ordine într-o masă de idei pentru mesaje simple  și memorabile

9. Tehnici de raspuns eficient la întrebări dificile

  • Cum să câștigi timp
  • Cum să deschizi perspective/să aduci discuția în concret
  • Cum să justifici decizii  și să prezinți un punct de vedere echilibrat

 10. Plan de acțiune și check-out

 

 

Data si locatie
-
Communication strategies
Bucuresti Rezerva
(+taxe, daca nu este specificat altfel)