fbpx Comunicare interna | Learning Network Mergi la conţinutul principal

Comunicare interna

Descriere

Comunicarea interna este una dintre cele mai recente preocupari a industiei relatiilor publice. Cunoasterea modului de actiune a persoanelor dintr-o organizatie si a nevoilor lor personale si profesionale este o cerinta obligatorie in demersul de comunicare interna. Modul in care oamenii relationeaza, care sunt regulile acestei relationari pot fi intelese mai bine din perspectiva comunicarii interpersonale. Cursul de Comunicare interna sustinut de agentia de training Creative Business Management isi propune sa identifice tipurile de personalitati din mediul organizational si modurile de comunicare, pentru a putea intelege mai bine procesul de comunicare interna.

Cui se adreseaza:

  • Angajatilor care doresc sa isi imbunatateasca comunicarea cu membrii echipei si cu persoanele din top management
  • Celor care vor sa rezolve greselile de comunicare aflate la nivelul managementului
  • Companiilor care doresc sa isi consolideze echipele de lucru si sa isi stabileasca canalele de comunicare interna

Beneficii:

  • Veti identifica tipurile de personalitati la locul de munca si modul lor de manifestare
  • Veti sti cum sa va adaptati stilul de comunicare la nevoile interlocutorului
  • Veti sti care sunt metodele de comunicare in vederea transmiterii eificiente a mesajelor
  • Veti dobandi cunostintele necesare pentru a comunica eficient cu managerii si pentru a rezolva greselile frecvent aparute in comunicarea manageriala
  • Veti intelege cum sa identificati nevoile de comunicare interna, problemele inter-departamentale, statusul relatiilor manager-angajat sau angajat-angajat
  • Veti sti care sunt mijloacele de comunicare interna utilizate in organizatie si cum pot fi acestea perfectionate
  • Veti invata cum sa planificati o campanie de comunicare interna si cum sa utilizati canalele de distributie a informatiilor la nivel organizational
  • Veti invata cum sa evaluati o campanie de comunicare interna

Obiective eveniment:

Cursul de “Comunicare interna” isi propune sa ajute cursantii in a-si cunoaste colegii si metodele de comunicare cu acestia, astfel incat sa obtina un feedback pozitiv. Cursul va oferi posibilitatea de a specializa participantii la training in stabilirea obiectivelor la nivel organizational si in crearea unei strategii de comunicare interna adaptata nevoilor companiei.

Agenda:

MODUL  1 – Comunicare personala

  • Identificarea tipurilor de personalitați și modul lor de manifestare in societate prin intermediul exemplelor și exercițiilor
  • Tipuri de comunicare interpersonala. Prezentarea celor trei mijloace de comunicare  :  Comunicare verbala (mesaj), comunicare non-verbala ( gesturi) si comunicare peraverbala (intonatie). 
  • Elementele comunicarii interpersonale -  Conduita personala, Incredere de sine, Comunicare publica

MODULUL 2 – Comunicare sociala/ cu publicul

  • Comunicare eficienta cu diverse tipuri de publicuri /stiluri sociale
  • Utilizarea intrebarilor deschise pentru a extrage informatii
  • Identificarea regulilor de comunicare sociala – Empatie, Incurajare, Ascultare activa, Nediscriminare, Managementul conflictelor
  • Metode de obtinere a feedback-ului din partea clientilor

La finalul modulelor cursantul va cunoaste modalitatile principale de comunicare personala, va putea identifica tipologii de personalitati si va putea interactiona cu diferite tipuri de public in functie de caracteristicile sale

MODUL 3 – Comunicarea la locul de munca

  • Definirea identitatii de grup la locul de munca. Energia fiecarui departament și motivația de a atinge standard profesionale ridicate depinde intr-o masura foarte mare de comunicare intre membrii colectivului de lucru.
  • Stabilirea obiectivelor – definirea identitații de grup
  • Identificarea tipurilor de personalitați la locul de munca
  • Identificarea motivației fiecarui angajat
  • Identificarea canalelor de comunicare in cadrul unui departament și cu superiorii ierarhici
  • Definirea obiectivelor SMART in cadrul echipelor
  • Dezvoltarea de aptitudini de leadership

Exercitiu de identificare a purtatorilor de mesaj din cadrul grupurilor

MODUL 4 – Strategii de comunicare interna

  • Metode de redactare a informarilor interne
  • Canale de comunicare interna – scrisori interne, anunturi, stiri, intranet, publicatiile interne
  • Pozitionarea in cadrul ierarhiei si asumarea responsabilitatii
  • Cine comunica in cadrul organizatiei si cum?

La finalul modulelor cursanul va putea crea o strategie de comunicare interdepartamentala, bazata pe obiective si motivatii de grup. 

Alte detalii

PRET (RON): 400 lei+TVA

LOC DESFASURARE EVENIMENT: Sala Creative Business Management- Splaiul Unirii nr. 6, sector 4, Bucuresti

Cerere curs inhouse