Mergi la conţinutul principal

Curs „Business Partnering” - Exec Edu, București

Trainer
Tip eveniment
Curs Open/Deschis
Curs In House
Data si locatie
Data de desfășurare a acestui curs (program) a trecut! Pentru a vă ajuta să găsim un curs (program) de care aveți nevoie, vă rog să ne contactați:

Intelege, fii aproape, serveste!

In contextul actual, guvernat de schimbare si instabilitate, rolul departamentelor din spatele scenei (asa-numitele departamente „suport”) s-a schimbat fundamental, ele fiind provocate constant sa gaseasca solutii prin care sa contribuie, la randul lor, la realizarea obiectivelor companieisi la implementarea strategiei. Fie ca este vorba despre resurse umane, financiar, IT sau achizitii, noul rol al acestor functiuni este acela de business partner.

Membri acestor echipe „suport” nu mai sunt undeva, intr-un birou, gandind proiecte si solutii pentru implementari uniforme si unitare. Ei sunt acum „pe teren”, umar la umar cu clientul intern, venind in intampinarea lui cu solutii rapide si adaptate nevoilor sale. Sunt ei pregatiti pentru a face fata acestei noi abordari? Ei sunt aceiasi, doar cerintele sunt diferite. Si stim deja ca succesul unei companii depinde de angajati. Afacerile nu creaza valoare; oamenii creaza valoarea.

Cand citim profilul unui business partner, gasim cerinte precumcuriozitate, capacitate de a lua decizii, abilitati de influentare, integritate, capacitate de a crea impact, curajul de a provoca, credibilitate, cooperare, orientare catre rezultate, etc. Si toate aceste cerinte sunt ceea ce noi numim competente de sine si sociale, adica cele care reprezinta baza dezvoltarii competentelor de specialitate (resurse umane, financiar, IT etc.). Indiferent de functiunea din care faci parte, pentru a intelege clientul si a crea un parteneriat de succes ai nevoie de dezvoltarea acestor ingrediente de baza.

Acest curs de 2 zile se adreseaza tuturor celor care isi doresc:

  • sa creeze o relatie de incredere cu clientii interni
  • sale inteleaga nevoile, astfel incat sa vina cu solutiile adecvate
  • sa ocupe locul cuvenit la masa discutiilor
  • sa adapteze expertiza lor la nevoile business-ului astfel incat solutiile, oricat de complexe, sa fie aplicate cu usurintasi sa aduca valoarea asteptata
  • sa gaseasca solutii creative contribuind la simplificare.

Puncte forte ale programului

  • Iti dezvolti atat competentele de sine (flexibilitatea comportamentala, empatie, toleranta) cat si cele sociale (capacitatea de a lucra in echipa, rezolvarea conflictelor, posibilitatea de a motiva si a convinge).
  • Iti ofera instrumente utile in dezvoltarea relatiilor interumane de la ascultare, calibrare si raport pana la o mai bunac unoastere si intelegere a celorlalti pe care cu usurinta le poti folosi in munca de zi cu zi.
  • Ai oportunitatea sa experimentezi cele de mai sus intr-un studiu de caz.

Ce vom face?

Ne vom concentra pe:

  • Definire arolului de business partener si a competentelor necesare pentru acest rol
  • Identificarea ingredientelor necesare dezvoltarii unui parteneriat de success
  • Exersarea unor tehnici si instrumente necesare in dezvoltarea unor relatii de parteneriat win-win.
  • Explicarea si exersarea unor instrumente necesare pentru o mai buna intelegere a nevoilor clientului intern.
  • Studii de caz si exercitii experientiale in care vom aplica notiunile invatate.

Perioada de desfasurare:

Cursuri: două zile consecutive

Programul are loc intre orele 9:00 - 15:00.

Pret: 375 Euro + TVA

15% discount pentru absolventii cursului Managementul strategic al resurselor umane.

Data si locatie
Data de desfășurare a acestui curs (program) a trecut! Pentru a vă ajuta să găsim un curs (program) de care aveți nevoie, vă rog să ne contactați: