fbpx Effective Manager - Schultz Development | Learning Network Mergi la conţinutul principal

Effective Manager - Schultz Development

Trainer
Categorie
Business & Management
Tip eveniment
Curs Open/Deschis
Curs In House
Nivel
Intermediar
Avansat
Specialist
Data si locatie
Cere program personalizat:

În cadrul cursului Effective Manager ne propunem să abordăm elemente specifice managementului şi să dezvoltăm în rândul participanţilor abilităţi de coordonare a proceselor esenţiale de management dintr-o companie. De asemenea, facilităm un spaţiu de învăţare în cadrul căruia participanţii vor înţelege importanţa stabilirii strategiilor de acţiune specifice ariei proprii de activităţi, precum şi a obiectivelor pe care să le urmarească şi a căror atingere să o asigure.

 

Înţelegerea diferenţelor şi a diversităţii, precum și încurajarea şi utilizarea ei în mod constructiv poate genera noi oportunităţi şi, de asemenea, poate asigura un mediu relaxat de lucru în care fiecare membru al departamentului sau echipei pe care o coordonaţi se va simţi respectat, valorizat şi implicat.

 

Un alt aspect abordat va fi acela al planificării activităților și resurselor într-o companie. De asemenea, organizarea lor, stabilirea criteriilor și obiectivelor de performanță, normarea sarcinilor, evaluarea performanței, analiza riscurilor, gestionarea conflictelor, luarea deciziilor, transmiterea lor și organizarea unor ședințe eficiente vor constitui teme pe care cursul le abordează.

 

Descriere

 

Cursul pe care Schultz Development vi-l propune provoacă participanţii să treacă prin situaţii similare cu cele din viaţa de zi cu zi a unui manager: să planifice, să organizeze şi să coordoneze activitatea unui department, fără a uita de monitorizarea şi evaluarea activităţilor şi a resurselor.

 

Vom identifica tipuri de organizații, precum şi ce tip de manager sunteţi fiecare dintre dvs. În acest fel, veţi putea înţelege mai bine propria raportare la sarcini, obiective, la relaţiile cu ceilalţi, modul în care alegeţi să conduceţi, precum şi diferențele dintre dvs. şi colegii pe care îi coordonaţi.

 

Vom realiza un plan de acțiune, previziuni financiare, vom stabili target-uri, și sisteme de bonificații.

 

Tematica

Plan:

  • Stabilire obiective
  • Realizare plan de acțiune
  • Realizare plan de comunicare
  • Realizare previziuni bugetare

 

Organizare:

  • Structura organizației
  • Cultura organizației
  • Identificare resurse
  • Stabilire standarde

 

Control:

  • Evaluare performanță
  • Feedback
  • Recompense și penalități

 

Coordonare:

  • Rezolvare probleme
  • Lucru în echipa
  • Luarea deciziilor
  • Delegare

 

Obiective

La finalul cursului participanții vor fi capabili să:

  • înțeleagă și să aplice funcțiile managementului;
  • identifice stilurile manageriale;
  • planifice, organizeze și să asigure coordonarea activităților specifice organizației sau departamentului pe care îl au în subordine;
  • planifice resursele în cadrul organizației;
  • stabilească obiectivele și criteriile de performanță;
  • evalueze performanța;
  • normeze sarcinile;
  • analizeze riscurile legate de executarea activităților;
  • gestioneze conflictele;
  • organizeze ședințe eficiente;
  • delege sarcini.

 

Data si locatie
Cere program personalizat: