Mergi la conţinutul principal

Curs Marketing si Vanzari

Trainer
Tip eveniment
Curs Open/Deschis
Curs In House
Data si locatie
Data de desfășurare a acestui curs (program) a trecut! Pentru a vă ajuta să găsim un curs (program) de care aveți nevoie, vă rog să ne contactați:

Conceput pe baza celor mai noi tehnici din domeniu, acest program condensat, de 4 luni, te ajuta sa reinventezi mixul de marketing pentru organizatia ta, depasind asteptarile clientilor cu solutii inovative - atuul pe care il cauta orice jucator competitiv din mediul de afaceri.Totodata, acest program este gandit astfel incat sa sustina participantii in intelegerea rolului functiunilor de marketing si vanzari, astfel incat relatia dintre ele sa genereze performante maxime.Peste 90% dintre participantii la acest curs revin la lucru cu o strategie de marketing corect formulata si imediat aplicabila si peste jumatate dintre acestia ne-au semnalat ca sunt mai eficienti in eforturile lor de marketing si vanzari.Mai mult decat in orice alta profesie, in calitate de specialist in marketing sau vanzari, ai nevoie atat de actualizarea permanenta a informatiilor, cat si de capacitatea de a inova continuu, pentru ca:1. Daca lucrezi in marketing, risti ca publicul sa nu mai remarce mesajele venite de la tine, iar consumatorii sa inceapa sa te uite;2. Daca lucrezi in vanzari, risti ca clientii sa inceapa sa te paraseasca pentru competitie, fara ca tu sa intelegi de ce si fara a putea, astfel, sa iei masuri.

Cursul se adreseaza oricarui specialist care doreste sa inteleaga activitatile de marketing si vanzari.

4 beneficii cheie:

  • afli cum creezi si mentii avantajul competitiv in contextul intensificarii concurentei;
  • intelegi cum te ajuta un plan de marketing bine fundamentat sa generezi profit pentru companie;
  • inveti sa utilizezi instrumentele de vanzare pentru a atrage si loializa un client din ce in ce mai pretentios
  • intelegi relatia dintre functiunea de marketing si cea de vanzari si felul in care cele doua activitati pot fi armonizate

Tematica

a. Marketing

  • Comportamentul consumatorului si al organizatiei-client;
  • Segmentarea pietei, alegerea segmentelor tinta si pozitionarea pe piata;
  • Particularitati ale strategiilor de marketing specifice pietei bunurilor de consum, respectiv pietei industriale;
  • Mixul de marketing. Strategii de produs, pret, distributie si comunicare;
  • Planul de marketing;
  • Cercetari de marketing. Elaborare, tipologie, alegerea metodelor adecvate.

b. Vanzari

  • Etapele procesului de vanzare;
  • Tratarea obiectiilor clientilor;
  • Incheierea vanzarii;
  • Relatia intre functia de marketing si cea de vanzari.

Guest-speakeri

Ionut Bodea, EMBA - Corporate Communication Director - Baneasa GrupVlad Grigoriu, EMBA - Vicepresedinte - Tempo Creative Group

Organizare si taxe

O clasa are maxim 25 de cursanti, impartiti in echipe de lucru. Fiecare zi de curs este precedata de o sesiune de lucru a echipei, care isi propune elaborarea de solutii pentru problemele sau aplicatiile indicate in curs, precum si pentru proiectul analizat pe tot parcursul programului. Optiunea privind ziua, ora si locul întalnirilor de echipa se organizeaza in zilele, orele si in locul stabilite de membri, inclusiv la sediul EXEC-EDU, cu programare.Cursuri: 5 noiembrie 2014 - 25 februarie 2015. Pregatirea si sustinerea examenului si proiectului final: martie 2015. Programul se desfasoara o data pe saptamana, intre orele 17.00 - 20.00. Pret: 1040 Euro (exclusiv TVA)*Pentru cursurile autorizate de CNFPA nu se aplică TVA la taxa de inscriere, conform OG 129/2000 şi L163/2005.Simulare BrandPro® (opţional) - 180 Euro (exclusiv TVA) – taxa include o zi de curs şi licenţa BrandPro®Important!- Discount 10% pentru înscrierea și plata integrală a taxei de participare până la 31 august 2014!- Discount-uri de la 5% pentru grupuri de minim 3 persoane Discounturile nu se cumuleazaCertificare finalaIn urma absolvirii programului, vei primi doua certificate: un certificate de absolvire recunoscut national si un certificat EXEC-EDU. Certificatele de absolvire iti sunt inmanate numai dupa ce sustii un proiect cu caracter practic. Aceasta iti creeaza cadrul asimilarii si fixarii conceptelor transmise in timpul cursului. Proiectul final iti ofera oportunitatea de a aplica aceste concepte in propria companie, dezvoltand, sub coordonarea profesorului, un plan concret de actiune, cu aplicabilitate imediata la locul de munca. 

Data si locatie
Data de desfășurare a acestui curs (program) a trecut! Pentru a vă ajuta să găsim un curs (program) de care aveți nevoie, vă rog să ne contactați: