fbpx Procurement Essential Skills | Learning Network Mergi la conţinutul principal

Procurement Essential Skills

Categorie
Achizitii
Tip eveniment
Curs Open/Deschis
E-Learning / Curs Online
Curs In House
Nivel
Intermediar
Specialist
Data si locatie
Cere program personalizat:

Una din cele cele mai importante provocări cu care se confruntă departamentele de achiziții  în următorii ani, o reprezintă asigurarea comunicării eficiente între departamente la nivelul întregii companii, inclusiv formarea și dezvoltarea angajaților, pentru a deveni buyeri profesioniști care să genereze un real profit prin activitatea lor.

Obiectivele programului:

  • Clarificarea poziției: Buyerul ca centru de profit în companie
  • Cum să aduci plus valoare în companie din poziția de buyer
  • Îmbunătățirea comunicării cu clientul intern și stakeholder-ii
  • Însușirea tehnicilor de reducere a costurilor
  • Definirea rolului buyer-ului în licitații
  • Dezvoltarea abilităților de gestionare obiectivă a procesului de selecție și evaluare a furnizorilor
  • Exersarea tehnicilor de negociere în achiziții
  • Înțelegerea și interpretarea principalilor indicatori de performanță în achiziții
  • Înțelegerea importanței eticii în achiziții – impactul pe termen lung în relația cu furnizorii

 

Agenda

  • Rolul buyer-ului în companie
  • Care sunt obiectivele unui buyer, cum achiziționează, cum aplică politica și strategia companiei
  • Tehnici și procese în achiziție
  • Cum și când se aplică diferite procese în achiziție. Cine participă și cum participă în fiecare proces
  • Rolul buyer-ului în procesul de achiziție
  • Modelul Peter Kraljic în achiziții
  • Categorii de achiziții și prioritizarea lor. Abordarea achizițiilor în funcție de importanța lor în companie. Cum prioritizăm fiecare achiziție
  • Managementul furnizorilor. Cum se creează și gestionează baza de furnizori și relația cu furnizorii. Criterii de evaluare a furnizorilor
  • Costul total de achiziție. Eficiența în stabilirea prețului corect. Cum calculăm un TCO
  • Managementul contractelor. Cum gestionăm contractele
  • Etapele procesului în achiziție. Ce etape urmăm în procesul de achiziție
  • Diferențe între achizițiile simple și licitație. Rolul buyer-ului în licitație
  • Tehnici de reducere a costurilor. Analiza și modele de cost. Diferențe între modelele de cost. Când și cum aplicăm fiecare model de cost
  • Etica în achiziții. Ce înseamnă etica în achizitii și tipuri de atitudine non-etică

Cursul de desfăsoara 

5 - 6 martie între orele 9:00 si 13:00

12-13 martie între orele 9:00 - 13:00

Data si locatie
Cere program personalizat: