Procurement Essential Skills
Data si locatie
Una din cele cele mai importante provocări cu care se confruntă departamentele de achiziții în următorii ani, o reprezintă asigurarea comunicării eficiente între departamente la nivelul întregii companii, inclusiv formarea și dezvoltarea angajaților, pentru a deveni buyeri profesioniști care să genereze un real profit prin activitatea lor.
Obiectivele programului:
- Clarificarea poziției: Buyerul ca centru de profit în companie
- Cum să aduci plus valoare în companie din poziția de buyer
- Îmbunătățirea comunicării cu clientul intern și stakeholder-ii
- Însușirea tehnicilor de reducere a costurilor
- Definirea rolului buyer-ului în licitații
- Dezvoltarea abilităților de gestionare obiectivă a procesului de selecție și evaluare a furnizorilor
- Exersarea tehnicilor de negociere în achiziții
- Înțelegerea și interpretarea principalilor indicatori de performanță în achiziții
- Înțelegerea importanței eticii în achiziții – impactul pe termen lung în relația cu furnizorii
Agenda
- Rolul buyer-ului în companie
- Care sunt obiectivele unui buyer, cum achiziționează, cum aplică politica și strategia companiei
- Tehnici și procese în achiziție
- Cum și când se aplică diferite procese în achiziție. Cine participă și cum participă în fiecare proces
- Rolul buyer-ului în procesul de achiziție
- Modelul Peter Kraljic în achiziții
- Categorii de achiziții și prioritizarea lor. Abordarea achizițiilor în funcție de importanța lor în companie. Cum prioritizăm fiecare achiziție
- Managementul furnizorilor. Cum se creează și gestionează baza de furnizori și relația cu furnizorii. Criterii de evaluare a furnizorilor
- Costul total de achiziție. Eficiența în stabilirea prețului corect. Cum calculăm un TCO
- Managementul contractelor. Cum gestionăm contractele
- Etapele procesului în achiziție. Ce etape urmăm în procesul de achiziție
- Diferențe între achizițiile simple și licitație. Rolul buyer-ului în licitație
- Tehnici de reducere a costurilor. Analiza și modele de cost. Diferențe între modelele de cost. Când și cum aplicăm fiecare model de cost
- Etica în achiziții. Ce înseamnă etica în achizitii și tipuri de atitudine non-etică
taxa de participare include: coffee breaks, light lunch, materiale de lucru si diploma de participare
Data si locatie