fbpx Procurement Essential Skills | Learning Network Mergi la conţinutul principal

Procurement Essential Skills

Categorie
Nivel
Intermediar
Specialist
Descriere

Una din cele cele mai importante provocări cu care se confruntă departamentele de achiziții  în următorii ani, o reprezintă asigurarea comunicării eficiente între departamente la nivelul întregii companii, inclusiv formarea și dezvoltarea angajaților, pentru a deveni buyeri profesioniști care să genereze un real profit prin activitatea lor.

Obiectivele programului:

  • Clarificarea poziției: Buyerul ca centru de profit în companie
  • Cum să aduci plus valoare în companie din poziția de buyer
  • Îmbunătățirea comunicării cu clientul intern și stakeholder-ii
  • Însușirea tehnicilor de reducere a costurilor
  • Definirea rolului buyer-ului în licitații
  • Dezvoltarea abilităților de gestionare obiectivă a procesului de selecție și evaluare a furnizorilor
  • Exersarea tehnicilor de negociere în achiziții
  • Înțelegerea și interpretarea principalilor indicatori de performanță în achiziții
  • Înțelegerea importanței eticii în achiziții – impactul pe termen lung în relația cu furnizorii

 

Agenda

  • Rolul buyer-ului în companie
  • Care sunt obiectivele unui buyer, cum achiziționează, cum aplică politica și strategia companiei
  • Tehnici și procese în achiziție
  • Cum și când se aplică diferite procese în achiziție. Cine participă și cum participă în fiecare proces
  • Rolul buyer-ului în procesul de achiziție
  • Modelul Peter Kraljic în achiziții
  • Categorii de achiziții și prioritizarea lor. Abordarea achizițiilor în funcție de importanța lor în companie. Cum prioritizăm fiecare achiziție
  • Managementul furnizorilor. Cum se creează și gestionează baza de furnizori și relația cu furnizorii. Criterii de evaluare a furnizorilor
  • Costul total de achiziție. Eficiența în stabilirea prețului corect. Cum calculăm un TCO
  • Managementul contractelor. Cum gestionăm contractele
  • Etapele procesului în achiziție. Ce etape urmăm în procesul de achiziție
  • Diferențe între achizițiile simple și licitație. Rolul buyer-ului în licitație
  • Tehnici de reducere a costurilor. Analiza și modele de cost. Diferențe între modelele de cost. Când și cum aplicăm fiecare model de cost
  • Etica în achiziții. Ce înseamnă etica în achizitii și tipuri de atitudine non-etică

Cursul de desfăsoara 

5 - 6 martie între orele 9:00 si 13:00

12-13 martie între orele 9:00 - 13:00

Cerere curs inhouse