Mergi la conţinutul principal

Curs „Purchasing Enviroment & Negotiation Skills” - București

Categorie
Achizitii
Tip eveniment
Curs Open/Deschis
Curs In House
Curs In House
Curs In House
Data si locatie
Data de desfășurare a acestui curs (program) a trecut! Pentru a vă ajuta să găsim un curs (program) de care aveți nevoie, vă rog să ne contactați:

Studiind piata achizitiilor in lumea de business de astazi,  se observa ca devine acuta trecerea la o abordare strategica, care sa satisfaca nevoile curente si viitoare ale organizatiei pe termen lung si sa genereze profit.

Sigur că pur și simplu se poate vorbi tot timpul despre cel mai mic pret cu toti furnizorii, insa pentru acest lucru este nevoie de o strategie bine conceputa pentru a ajunge la cea mai buna varianta de achizitie.

  • Cum se face diferența între furnizori?
  • Care este de fapt un furnizor bun, cel cu cel mai mic pret?
  • Aveți nevoie de diferite tipuri de furnizori pentru diferite circumstanțe?
  • Care sunt întrebările pe care trebuie să vi le puneti pentru a determina alegerea furnizorilor si cum ii gestionati in viitor?
  • Unii oameni spun că buyerii se focuseaza doar pe preț. Buyerii, spun ca ei  se uita la costuri mai degrabă decât  la preț. Care este de fapt perspectiva potrivita pentru tine si cum ajungi la ea?

Beneficii participare workshop:

  • Intelegerea tehnicilor si a procesului de achizitii
  • Identificarea si dezvoltarea abilitatilor necesare pentru a fi un buyer si un negociator de succes
  • Gestionarea optima a relatiilor cu furnizorii
  • Modalitati de gestionare emotii/comportamente
  • Etica in achizitii

Un workshop  interacticv care  vă  aduce prin elementele-cheie, informatii utile cu privire la modul in care se dezvolta  o strategie de achiziții, precum si  o strategie de negociere bazata de pricipiul win-win.

Adresabilitate

Byerilor cu  diferite niveluri de experienta,  Purchasing Manageri, Financial Manager , Account  Manager, precum si tuturor celor care vor sa inteleaga domeniul achizitiilor.

Tematica pe scurt

  • Rolul Buyerului in companie
  • Modele in achizitii: Kraljic,Porter
  • Etapele procesului de achizitii
  • Managementul furnizorilor
  • Criterii de evaluare a ofertelor
  • Etica in achizitii
  • Comunicare verbala,nonverbala
  • Tehnici de negociere
  • Gestionare optima emotii

Perioada: 27-28 aprilie 2017
Locația va fi comunicată ulterior celor înscriși
Senior Traineri: Simona Stănescu și Ramona Jianu, M.A
Taxa de participare: 280 euro

Include:

  • Masa de pranz
  • 2 Coffee break
  • Suport de curs
  • Diploma de participare
Data si locatie
Data de desfășurare a acestui curs (program) a trecut! Pentru a vă ajuta să găsim un curs (program) de care aveți nevoie, vă rog să ne contactați:

Folosim cookies pentru a putea imbunatati experienta Dvs!

Folosim de asemenea 1 instrument pentru masurarea traficului online.