fbpx Elemente cheie în vânzările B2B, Fundația CCU | Learning Network Mergi la conţinutul principal

Elemente cheie în vânzările B2B, Fundația CCU

Categorie
Vanzari
Tip eveniment
Curs Open/Deschis
Nivel
Incepator
Intermediar
Certificari
Data si locatie
Cere program personalizat:

Pentru un vânzător, nimic nu este mai ucigător pentru moral, decât să o ia pe 1 ale lunii de la 0, indiferent cât de bun a fost în luna anterioară. Și aici nu există o cheie unică de succes. Fiecare trebuie să își găsească motivația care îl face să meargă mai departe.

Pentru un HUNTER cel mai greu lucru este să accepte că uneori mai și pierde. Nu întotdeauna câștigă. Și trebuie să învețe să accepte acest lucru și să meargă mai departe.

Pentru un FARMER, cel mai greu lucru este să accepte că unii clienți, după ani de zile de parteneriat aleg să lucreze cu cei de la competiție.

 

Indiferent că suntem Hunteri sau Farmeri, nu ne place cooperativa muncă în zadar. Și pentru a fi cu adevărat eficienți avem nevoie să identificăm elementele cheie în vânzări B2B și să le punem în practică cu succes.

Prin urmare vă așteptăm pe data de 26 martie 2020 de la ora 17:45, la seminarul „Elemente cheie în vânzările B2B”, unde împreună cu Adrian Cioroianu - Sales Trainer, vom descoperi pași importanți în domeniul vânzărilor și vom învața să folosim instrumente specifice procesului de vânzare, astfel încât „targetul” să fie întotdeauna atins.

Ne găsiți la sediul Fundației CCU - Str.Progresului 134-138, et. 1, sala Mihai Eminescu, sector 5, București .

 

Cui i se adresează seminarul?

  • Vânzători și manageri de vânzări care vând produse și servicii către companii.
  • Orice entuziast al vânzărilor.

 

Cui nu i se adresează acest seminar?

  • Vânzătorilor care lucrează cu utilizatori finali B2C ( clienți persoane fizice ). Celor care „urăsc” vânzările și vânzătorii.

 

Descriere temei

Construim un cadru, o hartă care să ajute orice vânzător B2B să știe ce are de făcut. Pas cu pas. Iar la fiecare pas să existe câte lucruri minime pe care trebuie să le facă astfel încât să fie profi și din punct de vedere al clientului și din punct de vedere al vânzătorului. În spatele fiecarui lucru de făcut există un template / un schelet pe care fiecare îl personalizează conform propriului fel de a fi. Să existe chei de control astfel încât să ne asigurăm că am făcut lucrurile cu succes si o harta pe care apoi vânzătorul să o urmeze pas cu pas pentru a avea succes.

 

Cu ce pleacă acasă cursanții?

  • Un „cheat sheet” în vânzări.
  • O schemă, o structura pragmatică și clară.
  • Instrumente pe care le pot folosi de a două zi în ceea ce ei vând.

 

Detalii trainer

Adrian Cioroianu este Hunter, Farmer, Negociator, Influencer, Sales Trainer cu experiență în companii ca Orange, Sony Ericsson și Intel Corporation. Este antreprenor și a fondat AC KNOWLEDGE, o companie pentru training și consultanță în vânzări. Din pasiune pentru educație, este și Lead organizer al TEDxFloreasca, primul eveniment TEDx în aer liber din România.  A dezvoltat proiectul Sales Magazine - revistă de vânzări.

Deține 20 de ani de experiență în vânzări și diferite certificări internațională în acest domeniu, printre care: Miller Haiman, Imparta și Infoteam.

Adrian este autorul cărții VÂND ORICE, ORICÂND, ORICUI și coordonatorul cărților POVEȘTI NEMURITOARE DE VÂNZĂRI si APROAPE TOTUL DESPRE MANAGEMENTUL ECHIPEI DE VÂNZĂRI, o colecție de experiențe trăite de vânzători cu experiență din diferite industrii, povești reale de vânzări din care pot învăța toți cei care au tangență cu vânzările.

 

 

Data si locatie
Cere program personalizat: