Mergi la conţinutul principal

[ONLINE] Fundamente Management 3.0, Atelierul de Idei

Nivel
Intermediar
Avansat
Certificari
Descriere

Descriere

O mare problemă a organizațiilor este astăzi să te asiguri că ai echipe implicate, cu un nivel bun de satisfacție și care să își recomandă în continuare angajatorul actual. Se spune că, pe lângă IQ și EQ, angajații și angajatorii ar trebui să caute acum și MQ (Meaning Quotient), acel element pe care îl au oamenii care iubesc ceea ce fac.

Acest Workshop, pe un format internațional, aduce elementele managementului modern, al echipelor Agile și oferă un mix de beneficii: framework, principii, metode, instrumente, tendințe, noțiuni pe care le puteți implementa de a doua zi în organizațiile voastre.

 

Crește numărul echipelor remote. Corona ne forțează să lucrăm de la distanță, deși, oricum, într-acolo ne îndreptam: timpul petrecut în tarfic, probleme în a găsi candidați cu anumite calificări în regiunea ta, plus așteptările candidaților pentru o flexibilitate mai mare a timpului petrecut la serviciu.

Adevărul este că, atunci când membrii echipei nu-și mai beau cafeaua împreună, înseamnă că deja lucrează remote. Voi când ați băut ultima data cafea cu colegul de birou?

 

Acest atelier, livrat sub licența internațională Management 3.0 (www.management30.com) este construit pentru liderii echipelor care lucreaza la distanță! Veți învăța cum să acordați feedback si suport într-un mediu virtual, cum să conduceți echipele și să gestionați performanța, cum să facilitați ședințe virtuale!

 

Livrarea, exercițiile, instrumentele și agenda acestui workshop sunt optimizate pentru mediul remote.

 

În urma participării la acest atelier, veți învăța și veți experimenta:

  • Principii moderne de management și leadership, adaptate vremurilor în care trăim;
  • Principiile Management 3.0;
  • De ce e nevoie ACUM de o abordare diferită a managementului și leadership-ului;
  • Cum să înțelegi, ca leader, ce îi motivează pe oamenii tăi;
  • Instrumente practice pentru lucrul în echipă;
  • Cum să conduci și organizezi echipe remote;

 

Cui se adresează:

Workshop-ul este destinat în primul rând liderilor de echipe, HR sau business, care urmăresc transformarea Agile, și care vor să se adapteze rapid la noua lume remote.
 

 

Certificare:

Urmând acest workshop veți primi Certificatul Oficial de participare pentru Fundamentals Online al comunității Management 3.0, și 20% reducere la obținerea Certificate of Practice

În lunile următoare, Management 3.0 va lansa un Workshop de 1 zi Fundamentals Plus In-Person. Participând la atelierul on-line și la noul workshop Fundamentals Plus, veți putea opta pentru obținerea certificării internaționale de facilitator Management 3.0!

 

Durată:

Atelierul este împărțit in 4 sesiuni online de 2,5 ore, în perioada 17.05 – 01.06.2020. 

Extra: O analiză personalizată a profilului de motivare, cu REISS MOTIVATION PROFILE® (unic în România), într-o sesiune on-line, individuală de 60 minute, pentru cei care vor să înțeleagă provocările în implementarea practicilor Management 3.0 ăn echipele lor.

 

Condiții de înscriere:

  • Laptop
  • Webcam
  • Recomandăm căști și o conexiune bună la Internet (cel puțin 10mbps);
  • Asigurați-vă că aveți un spațiu liniștit, fără distrageri din partea copiilor, cățeilor / pisicilor sau partenerului, pe durata celor 2,5 ore/sesiune;
  • Opțional: să aveți la îndemână câteva piese LEGO, de diverse dimensiuni, culori și personaje, pentru că noi, oricât de  la distanță lucrăm, credem în SERIOUS PLAY

 

Nivel curs: Intermediar

Număr participanți: minim 8 – maxim 15

 

Buget:

Early Bird: 1199 lei (TVA 0) + extra 15% reducere pentru participanții la cursurile Atelierului de Idei;

Early Bird EXTRA (include un profil personalizat REISS MOTIVATION PROFILE® și o sesiune 1-2-1 online de 60 minute): 1699 lei (TVA 0)

 

Cerere curs inhouse