Mergi la conţinutul principal

Comunicare Scrisă în Afaceri, Dynamic Learning

Nivel
Incepator
Intermediar
Specialist
Certificari
Descriere

Obiective

  • Participanții vor redacta documente clare, în care vor prezenta subiectele într-o manieră convingătoare
  • Participanții vor redacta documente cu un mesaj clar și cu o structură concisă
  • Participanții vor comunica cu diplomație în scris atât mesaje pozitive, cât și negative
  • Participanții vor gestiona eficient situații delicate în comunicarea scrisă
  • Participanții vor redacta e-mail-uri cu mesaj și structură clare, care nu vor fi ignorate de destinatari
  • Participanții vor utiliza eticheta comunicării prin e-mail
  • Participanții vor deveni mai rapizi în comunicarea scrisă

 

Modalitatea de lucru

  • Cursul este conceput astfel ȋncât participanţii să ȋşi eficientizeze activitatea şi să ȋşi ȋmbunătăţească performanţele profesionale. Trainerul ȋi implică pe cursanţi ȋn exerciții practice, urmate de debriefing, pentru a face conexiuni cu informaţia transmisă.
  • Cursul se bazează pe activităţi cu caracter practic şi are aplicabilitate ȋn managementul clienţilor și partenerilor Romania.
  • Pe parcursul celor două zile de curs, participanţii analizează şi utilizează ȋn detaliu modalități concrete şi posibilităţile de îmbunătăţire a comuncării scrise.

 

PROGRAMA

I. IMPORTANȚA COMUNICĂRII SCRISE ÎN AFACERI

  • Comunicarea scrisă – carte de vizită în relațiile profesionale
  • Cei 6C ai unui mesaj eficient
  • Tipuri de documente utilizate în comunicarea în afaceri

II. REDACTAREA DOCUMENTELOR STRATEGICE ÎN AFACERI

  • Identificarea obiectivelor principale ale documentului
  • Structura documentului. Tehnici de sinteză a informațiilor
  • Redactarea textului. Importanța utilizării unui vocabular adecvat
  • Metoda AIDA pentru construirea unor mesaje convingătoare
  • Tehnici de dezvoltare a ideilor
  • Detalierea și exemplificarea
  • Tehnici de construire a argumentației

III. COMUNICAREA PRIN E-MAIL ÎN CONTEXT BUSINESS

  • Tipuri de mesaje e-mail
  • Structura unui e-mail. Utilizarea corectă a elementelor unui e-mail
  • Impactul cuvintelor în comunicarea prin e-mail. Cuvinte recomandate și cuvinte de evitat
  • Adaptarea conținutului în funcție de profilul destinatarilor
  • Eticheta comunicării prin e-mail. Diplomația, evitarea unui limbaj discriminator sau acuzator, ortografia, gramatica
  • Asertivitatea în mesajele scrise
  • Gestionarea tonului unui e-mail

 IV. GESTIONAREA UNOR SITUAȚII SPECIFICE ÎN COMUNICAREA SCRISĂ

  • Transmiterea unui feedback (pozitiv, negativ) prin e-mail
  • Formularea unei reclamații
  • Formularea unui răspuns la o reclamație pentru a evita conflictele
  • Respingerea unei solicitări prin mesaj scris

 

Tariful include:

  • suport de curs, materiale; diplomă de participare

*Pentru înscrierea a mai mult de 2 participanți se acordă reducere.

 

    Cerere curs inhouse