fbpx Innovation Contributor – Nivelul 1 | Learning Network Mergi la conţinutul principal

Innovation Contributor – Nivelul 1

Descriere

Certificarea Innovation Contributor este concepută pentru a învăţa participanţii ce este inovaţia şi care îi sunt principiile procesului de inovatie. Aceasta acoperă, de asemenea,  instrumentele şi tehnicile de bază din spatele procesului de inovaţie, precum şi modul de aplicare al inovaţiei în cadrul organizaţiei dumneavoastră.

Certificarea INNOAP aduce mecanismele care pot transforma inovația din valoare în proces. Absolventii cursului isi cresc capacitatea de a translata ideea de inovație din discurs în practica de business și, mai ales, vor putea folosi o serie de instrumente pe care le pot aplica pentru a putea face din inovație o unealtă eficientă de lucru. 

Certificarea INNOAP este adusa in Romania prin ENVISIO Consulting.

 

 

 

 

Cine ar trebui să participe?

Manageri si antreprenori care îşi doresc să înţeleagă ce este inovaţia şi care sunt procesele şi instrumentele de gândire creativă necesare pentru a genera şi implementa idei inovatoare în cadrul organizaţiei. 

Module ale nivelului 1 de certificare

  • Definirea inovaţiei, inovaţia în afaceri şi inovaţia disruptiva.
  • Tehnici de inovaţie
  • Procese de inovaţie

Persoanele care obțin certificarea internaționala INNOAP (Innovation Contributor) vor putea sa:

  • Dezvolte si sa implementeze un sistem de management al inovatiei. 
  • Gestioneze procese de schimbare organizationala bazate pe competente inovatoare. 
  • Depaseasca blocajele in dezvoltarea ideilor inovative.
  • Isi seteze noi obiective de crestere, bazate pe integrarea unui cadru inovativ in structura proceselor actuale. 

Cum se obţine certificarea :

  • Participarea la seminarul de 2 zile Innovation Specialist
  • Promovarea examenului online de 30 de întrebări prin atingerea unui scor minim de 70

Agenda - ziua 1

  • Definirea inovaţiei
  • Inovaţia în afaceri, inovaţia revoluţionară vs inovaţia progresivă
  • Exemple de inovaţie în afaceri
  • Tehnici de inovaţie- pregătirea pentru generarea de idei, definire obiective- îmbunătăţire sau creaţie – (Exerciţiu)
  • Identificarea ideilor, Idea Box, evitarea ideilor., evitarea blocajelor , stabilirea regulilor de bază
  • Învăţarea diverselor tehnici de generare de idei
  • Generare tradiţională de idei partea 1: benchmarking, gândire analitică, gândire creativă (Exerciţiu)
  • Generare tradiţională de idei partea 2: brainstorming, metoda Osborn’s de brainstorming
  • Generare non-tradiţională de idei: provocarea ipotezelor, cuvânt la întâmplare (Exerciţiu)

Agenda - ziua 2

  • Procesul de inovaţie revoluţionară, generare de idei
  • Generare de idei: generare tradiţională de idei vs generare non-tradiţională de idei, Diagrama de afinitate (Exerciţiu)
  • Evaluarea ideilor: definirea criteriilor de evaluare, prioritizarea ideilor
  • Derularea unei evaluări a fezabilităţii celor mai valoroase idei
  • Selectare idei: dezvoltarea cronologiei ideilor preliminare, analiză cost-beneficiu (Exerciţiu)
  • Prezetarea recomandărilor: efectuarea evaluării părţilor interesate pentru câştigarea susţinerii şi acceptarea recomandărilor
  • Dezvoltarea detaliilor şi a documentaţiei pentru prezentarea ideilor
  • Dezvoltarea modelului de prezentare, a materialelor şi a planului de acţiune pentru prezentare
  • Implementarea ideilor: familiarizarea cu elemente ale schimbării organizaţionale, evaluarea oportunităţilor de construire a unui  management al schimbării eficient. (Exerciţiu)

Lectori :  Paul Arrambide, Dolf Hannert

PREŢ : 1500 EUR / participant

 

Cerere curs inhouse