Mergi la conţinutul principal

[Webinar] Intro Management 3.0: Managing Remote Teams, Atelierul de Idei

Trainer
Categorie
Business & Management
Tip eveniment
Webinar
Nivel
Intermediar
Avansat
Data si locatie
Cere program personalizat:

Am epuizat locurile la această sesiune!
 

Vă puteți totuși adăuga în lista de așteptare, cu click pe butonul de Rezervare

 

Descriere: 

- Știe cineva cum arată viitorul echipelor care lucrează de la distanță?

- instrumente concrete de motivare, evaluare și feedback în acest nou context, pentru a ne păstra echipele și continuitatea afacerii (Delegation Board, Engagement Index, Personal Map)

- Care este rolul leader-ului 

- Ce înseamnă Management 3.0, care sunt principiile organizațiilor moderne și care de ce unele se pot adapta rapid, iar altele intră în criză.

 

Beneficii de participare:

- 3 instrumente concrete pentru echipele tale remote;

- idei validate de practicieni Management 3.0;

- discount 15% la următorul eveniment organizat de Atelierul de Idei.

 

Înscrierea este gratuită în limita locurilor disponibile. Data limită de înscriere este 14 aprilie.

Detaliile logistice vor fi furnizate după confirmarea rezervării.

 

Data si locatie
Cere program personalizat: