Mergi la conţinutul principal

Leading Stress - Managing Burnout - Masterclass Jim Bagnola - Bucuresti

Trainer
Categorie
Business & Management
Tip eveniment
Masterclass
Nivel
Avansat
Certificari
Data si locatie
Data de desfășurare a acestui curs (program) a trecut! Pentru a vă ajuta să găsim un curs (program) de care aveți nevoie, vă rog să ne contactați:

Leading Stress - Managing Burnout - Masterclass Jim Bagnola

 

DESCRIERE:


Daca stresul constant te face sa te simti neajutorat si complet epuizat, s-ar putea sa fii pe calea catre burnout. Problemele par insurmontabile, totul pare sumbru si este dificil sa acumulezi energia necesara pentru a-ti mai pasa de cei din jur. Nefericirea si detasarea determinate de burnout iti pot pune in pericol locul de munca, relatiile si sanatatea. Dar recunoscand primele semne de avertizare, poti lua masurile necesare pentru prevenirea acestuia.


Burnout-ul sau senzatia de oboseala cronica a surclasat stresul in topul celor mai frecvente boli la locul de munca. Nu mai este doar un trend care suna bine; este o dificultate cu care se confrunta tot mai multe persoane.


Specialistii spun ca generatia Millennials este cea mai expusa la burnout, traind intr-un stres continuu si considerand ca viata nu are sens decat daca este ocupata. Acest masterclass interactiv, in egala masura provocator si rapid, dezvaluie influenta asupra conexiunii dintre minte si corp. In acelasi timp, iti arata cum sa iti cresti abilitatile in situatii stresante. Pregateste-te sa investi si sa aplici. Vom merge, vom face usoare miscari de stretching, ne vom exersa cele mai importante grupe de muschi folosind proceduri simple si tehnici de relaxare.


OBIECTIV:


Evolutia individuala catre gestionarea cu succes a stresului, identificand strategiile pentru eliminarea completa a simptomelor de burnout si schimbare facila a obiceiurilor nesanatoase.


TOPICURI:


1. Impactul stresului asupra sanatatii, atitudinii si performantei
2. Cum sa gestionam tendinta de a ne stresa
3. Felurile in care dieta, exercitiile si odihna ne influenteaza corpul si echilibrul
4. Cum sa identificam si gestionam primele semne de burnout
5. Stadiile burnout-ului
6. Capacitatea naturala a mancarii si a plantelor de a ne spori rezistenta
7. Cum sa ne recapatam si sa ne mentinem un corp flexibil
8. Efectele burnout-ului in relatia cu noi insine si cu cei din jur
9. Efectul psihologic al stresului
10. Nivelurile undelor cerebrale si cum influenteaza ele capacitatea creierului
11. Meditatia bazata pe stiinta pentru eliminarea stresului si preventia burnout-ului prin odihna profunda
12. Constiinta de sine
13. Exercitii simple, rapide si eficiente care pot fi facute oricand si oriunde
14. De ce mersul si consumul de apa sunt arme puternice

 

Data si locatie
Data de desfășurare a acestui curs (program) a trecut! Pentru a vă ajuta să găsim un curs (program) de care aveți nevoie, vă rog să ne contactați: