fbpx Management skills – Better planning, control and decision making | Learning Network Mergi la conţinutul principal

Management skills – Better planning, control and decision making

Nivel
Intermediar
Avansat
Certificari
Descriere

Acest curs poate fi achizitionat și în cadrul programului "NEXT LEVEL MANAGEMENT"

 

Scopul cursului

Scopul cursului este acela de a clarifica rolurile și responsabilitățile unui manager, pentru asumarea corespunzătoare a poziției în cadrul companiei.

Totodată, prin acest curs sunt detaliate și exersate funcțiile managerului raportat la stadiul de dezvoltare al echipei și al membrilor acesteia, pentru obținerea rezultatelor așteptate.

 

Beneficii pentru participanți:

  • Dezvoltarea abilităților de management
  • Exersează roluri și responsabilități ale managerului, raportat la dinamica și etapele din viața unei echipe.
  • Înțeleg  factorii cheie ce asigură succesul echipei pentru atingerea KPI-urilor la nivel departamental.
  • Își însușesc instrumente de planificare, organizare, control și evaluare, pentru obținerea rezultatelor așteptate din partea managementului superior.
  • Fixează scopurile și a obiectivele individuale și de echipă, în simulări de business.
  • Analizează modul în care translatează obiectivele în sarcini către angajații din subordine.
  • Exersează oferirea de feedback și feedforward pentru controlul rezultatelor.

 

PROGRAMA DETALIATĂ

I. ROLURILE ȘI RESPONSABILITĂȚILE UNUI MANAGER

  • Cariera în management
  • Ancorele în carieră (inclusiv test)
  • Funcțiile de conducere – roluri si responsabilitati
  • Competențele manageriale
  • Barierele în management

II. DINAMICA ȘI DEZVOLTAREA ECHIPEI

  • Roluri și responsabilități în echipă
  • Factori de succes în echipă
  • Etapele în dinamica echipei
  • Cooperarea în echipa
  • Rolul managerului în coordonarea echipei

 III. SETAREA OBIECTIVELOR, PUNEREA ÎN PRACTICĂ ȘI EVALUAREA

  • DOPRAME– metoda de planificare a activitaților
  • Metode de diagnoză a situației existente
  • Fixarea scopurilor și a obiectivelor
  • Obiective – reguli practice
  • Cum se translatează obiectivele în sarcini către angajații din subordine
  • Evaluarea sau raportarea la stadiul de îndeplinire al obiectivelor

IV. ORGANIZARE ȘI CONTROL

  • Organizare personalului, Descrierea posturilor
  • Instruirea: Nevoi de instruire / Obiective de instruire
  • Metoda de instruire PEPOS
  • Stabilirea standardelor
  • Măsurarea performanțelor, Raportarea performanțelor la standarde

V. DELEGAREA DE SARCINI

  • Ce înseamnă delegarea
  • Etape în procesul de delegare
  • Avantajele delegării
  • Bariere în delegare
  • Ce delegăm, ce nu delegăm, cui delegam

 

TARIF

140 euro + TVA/participant/ zi de curs

Tariful include:

  • livrare și suport curs, diplomă de participare
  • pauze de masa și de cafea

 

 

Cerere curs inhouse