Mergi la conţinutul principal

Managementul Cabinetului Psihologic

Trainer
Tip eveniment
Curs Open/Deschis
Curs In House
Data si locatie
Data de desfășurare a acestui curs (program) a trecut! Pentru a vă ajuta să găsim un curs (program) de care aveți nevoie, vă rog să ne contactați:

Asociația de Psihoterapie Pozitivă (APP) în parteneriat cu ATU Consulting desfășoară în Cluj-Napoca cursul de formare profesională continuă Managementul Cabinetului Psihologic.

Cui se adreseaza:

Managementul Cabinetului Psihologic este un program unic în România, special conceput pentru psihologii clinicieni, psihoterapeuți și alți specialiști interesați de cunoașterea modului de organizare și funcționare a cabinetului propriu.În momentul deschiderii cabinetului, psihologii promovează în categoria profesioniştilor titulari ai unei profesii liberale, respectiv categoria managerilor propriei afaceri. Din acel moment, urmează să folosească o gamă largă de informaţii dincolo de cele specifice profesiei de psiholog. În această categorie se înscriu în principal informaţiile financiar-contabile, de marketing și de management general - pe baza cărora se vor fundamenta deciziile psihologului în cabinetul individual.

Beneficii:

În calitate de participant, la finalul acestui curs vei putea:

  • să înțelegi motivele pentru care cabinetul psihologic poate fi privit ca o afacere
  • să alternezi în mod confortabil între munca de psiholog şi munca de manager
  • să realizezi activităţi de promovare eficiente pentru propriul cabinet
  • să realizezi acţiuni de menţinere pe profit a cabinetului propriu
  • să activezi într-un cadru legal, în cunoștință de cauză

Cursul își propune dezvoltarea competențelor profesionale (teoretice, practice, atitudinale) de:

  • organizare,
  • planificare,
  • coordonare și
  • conducere a activității cabinetului propriu.

Structura evenimentului (agenda):

Cursul este organizat în 3 module a câte 8 ore fiecare și îmbină constant informațiile teoretice cu aspectele practice, aplicate pe următoarele teme:1. Marketingul cabinetului

  • Descoperirea produselor și serviciilor pe care le pot oferi
  • Utilizarea limbajului de interfață cu clienții
  • Stabilirea prețului serviciilor oferite în cabinetul psihologic
  • Mediile de promovare care pot fi utilizate
  • Cum mă promovez

2. Managementul financiar al cabinetului

  • Relația cu ANAF la deschiderea cabinetului psihologic și pe parcursul activității
  • Documente fiscale și financiare obligatorii și modul lor de utilizare (facturi fiscale, chitanțe, declarații de impunere, registrul de casă, monetary, extras de cont, ordin de plata etc.)
  • Obligațiile cabinetului față de stat (impozite)
  • Organizarea contabilității cabinetului psihologic
  • Reguli și sfaturi pentru managementul financiar al cabinetului

3. Managementul general al cabinetului

  • Legea 213 și activitatea Colegiului Psihologilor
  • Deschiderea cabinetului psihologic din punct de vedere legal și fiscal
  • Amplasarea și organizarea internă a cabinetului
  • Documente, acte, registre obligatorii din perspectiva CPR

&Bonus: Planuri de actiune

  • Completarea unor documente financiare obligatorii
  • Elaborarea unui plan de acțiune de marketing referitor la cabinetul propriu
  • Elaborarea unui pachet de servicii adaptat nivelului de specializare al psihologului și clienților săi

Alte detalii:

În funcție de interesul manifestat, se pot organiza sesiuni ale cursului și în alte localități. 

Data si locatie
Data de desfășurare a acestui curs (program) a trecut! Pentru a vă ajuta să găsim un curs (program) de care aveți nevoie, vă rog să ne contactați: