Mergi la conţinutul principal

Meeting of cultures

Trainer
Categorie
Business & Management
Comunicare
Durata
2 zile
Tip eveniment
Atelier
Curs Open/Deschis
Curs In House
Nivel
Intermediar
Avansat
Data si locatie
Data de desfășurare a acestui curs (program) a trecut! Pentru a vă ajuta să găsim un curs (program) de care aveți nevoie, vă rog să ne contactați:

Intr-o lume tot mai interconectata si globalizata lucrul cu oamenii din alte tari si culturi este tot mai des intalnit. Daca esti intr-o astfel de situatie (SSC, BPO, proiecte internationale) si vrei sa vezi cum poti sa obtii performante mai bune lucrand “de la distanta” cu colegi pe care nu-i vezi fata-in-fata, te invitam la atelierul “ Meeting of cultures”. Vom intelege impreuna cum putem sa comunicam si sa lucram pentru a putea atinge obiectivele comune.

Descriere detaliata:

Organizatiile de tip Shared Service Centres sau BPO castiga din ce in ce mai mult teren, tara noastra nefacand exceptie. De asemenea proiectele internationale si interdiciplinare sunt intr-o continua crestere. Provocarile ce apar in astfel de situatii se refera la faptul ca interactionam cu oameni din diferite culturi in timp ce si noi ca indivizi suntem unici, cu proprille noastre preferinte de gandire si conportament.

Atelierul “Meeting of cultures” iti ofera oportunitatea de a te cunoaste mai bine intai pe tine, prin intermediul Emergenetics® - sub aspectul gandirii si dimensiunilor comportamentale, si apoi sa afli cum putem genera impreuna un limbaj comun, cum sa intelegem mai bine diferentele dintre noi – cognitiv, comportamental si cultural - cu posibilele influente ale acestora si cum sa lucram mai bine impreuna.

In urma acestui program vei intelege mai bine:

• care sunt preferintele tale de gandire si comportament

• care sunt diferentele intre membrii echipei

• cum pot influenta diferentele culturale colaborarea si performanta

• cum sa identifici potentialele barierele (personale si comune) si caile de depasire ale lor

• cum sa imbunatatesti comunicarea: prin email, prin telefon, prezentari la distanta, sedinte virtuale

• cum sa iti controlezi mai bine emotiile negative

• cum sa iti imbunatatesti ceea ce se numeste self managemet - timpul, proritizarea, planificarea, mobilitatea

• cum sa iti dezvolti un “kit personal de operare” in contextul echipelor virtuale

• cum sa imbunatatesti influenta in relatia cu oameni din culturi diferite

Cui i se adreseaza cursul?

Atelierul se adreseaza angajatilor de la toate nivelurile din Shared Service Centres sau BPO, sau din echipe internationale de proiect, care doresc sa-si imbunatateasca abilitatile de colaborare in context cultural divers si cu interactiune de la distanta.

Detalii curs:

• 2 zile, 9.00 - 17.00

• numar participanti: 6-10

Data si locatie
Data de desfășurare a acestui curs (program) a trecut! Pentru a vă ajuta să găsim un curs (program) de care aveți nevoie, vă rog să ne contactați: