fbpx PR Digital | Learning Network Mergi la conţinutul principal

PR Digital

Descriere

Daca nu mai porti blugi prespalati, daca nu mai conduci o Dacie 1310, daca nu mai ai in casa televizor cu tub, atunci de ce ti-ai promova firma printr-un comunicat de presa clasic? In 2014 consumatorul isi alege produsele de pe internet si isi selecteaza informatiile in acelasi mod. Metodele clasice de promovare se schimba iar specialistii trebuie sa tina pasul cu noutatile.  Cursul de PR digital iti arata cum poti sa treci granita spre sufletul consumatorului prin metode usor de aplicat si fara costuri mari.

Cui se adreseaza:

Cursul este conceput pentru a fi usor accesibil oricarei persoane pasionate de mediul online, activistilor online, specialistilor in PR care doresc sa se perfectioneaza si oamenilor de marketing care vor sa integreze in mod eficient strategii de promovare.

Beneficii participant:

  • Vei invata cum sa planifici si sa organizezi o campaie de PR Digital
  • Vei afla cum sa concepi mesaje cu impact pentru publicul tau
  • Vei sti care sunt resursele pe care le poti folosi pentru campania de PR Digital
  • Vei putea crea comunitati in jurul brandului pe care il promovezi
  • Vei afla cum sa transformi click-urile in conversii
  • Vei invata cum sa privesti lucrurile din perspectiva web 2.0

Obiective:

Scopul cursului este sa pastreze principiile clasice ale PR-ului dar sa le reinventeze si sa le adapteze noilor forme de comunicare. Cursul se doreste a fi o experienta, nu o prezentare.

Agenda: 

1. Ce este PR-ul digital?

  • Despre PR clasic. Cum se schimba PR-ul in mediul 2.0?
  • Campanii digitale. Crearea unei campanii de PR digital- Cum setam obiectivele si care sunt directiile de actiune?

2. Mesaje digitale personalizate

  • Invatam ce inseamna continut relevant pentru public- Cum transformam continutul static in conversatii relevante pentru publicul nostru?
  • Tipuri de mesaje in PR-ul digital: Emotii, Amuzament, Informatie
  • Care sunt resorturile publicului online? Motivatii emotionale care duca la inrolarea consumatorului
  • Ce face un evanghelist in Social Media

3. Canale 2.0

  • Invatam sa selectam publicul tinta in mediul online. Metode si tehnici de targetare in online
  • Canale de comunicare sau HUB-uri? PR-ul digital nu se mai rezuma la canale de comunicare, pentru ca fiecare consumator este un canal de comunicare in sine.
  • Comunitatile online – Resurse esentiale pentru endorsarea mesajelor corporatiste

4. Feedback sau evaluare

  • Cum evaluam o campanie de PR Digital?
Cerere curs inhouse