Mergi la conţinutul principal

Webatelier: Performance and Customer Experience

Trainer
Categorie
Business & Management
Tip eveniment
Webinar
E-Learning / Curs Online
Nivel
Intermediar
Specialist
Certificari
Data si locatie
Cere program personalizat:

În industria serviciilor, experiența consumatorului a devenit la fel de importantă ca produsul primit, iar industriile care au ca nucleu vital modelarea percepțiilor clienților despre brandul lor acoperă un spectru mai larg decât ne putem imagina.

Asistăm astfel la o schimbare de paradigmă în virtutea căreia Winsedswiss Education Group, în parteneriat cu EHL (Ecole Hoteliere de Lausanne) Advisory Services a conceput programul executiv Performance and Customer Experience.

Primul program postuniversitar pe piața din România dedicat middle și top managerilor care urmăresc creșterea satisfacției clienților, pCX este o incursiune în plan experimental, aplicat și fizic (clasele de curs se țin în 4 orașe din Europa) în subiecte precum:

  • Design Thinking and Service Experience
  • Digital NeuroMarketing
  • Omnichannel CX
  • ServQual & Pricing in CX
  • Savoir-Vivre/ Savoir-Etre și multe altele.

Pe parcursul webatelierului cu experți globali în Customer Experience, vom pătrunde în miezul celor 15 module ale cursului pCX și vom trece în revistă particularitățile care stau la baza unicității acestui curs – una dintre ele fiind îndrumarea atentă a studenților sub mentoratul unor lectori seniori EHL, manageri cu experiență și personalități internaționale din cultura serviciilor.

Pe câțiva dintre ei, îi vom cunoaște și asculta chiar în data de 27 mai, de la orele 10:00.

 

Invitați:

Dr. Ray F.Iunius – CEO Winsedswiss Education Group https://www.linkedin.com/in/prof-dr-ray-f-iunius-b46484/

Dr. Radu Gorduza – Healthcare Business Developer https://www.linkedin.com/in/radu-gorduza/

Horațiu Tudori – Revenue Management Expert https://www.linkedin.com/in/horatiu-tudori-8b56653/

 

Train to Become a Leader in CX Excellence

Following the pandemic crisis, we expect major economical shifts to accompany the increase in competitive technologies. In preparation for this “clash of market-driven strategies”, the postgraduate programme in Performance and Customer Experience is designed to provide useful insight, practical mentorship, and valuable global networking opportunities to top executives from the banking, retail, pharma, hospitality and other customer-centric industries. 

Delivered by Winsedswiss Education Group in partnership with EHL Advisory Services, pCX offers a 9-month experience of learning| 200+ hours & 15 modules taught by world-famous thought leaders | offline and onsite classes in 4 different cities around Europe | Alumni networking and a place in the WEG community.

 

Data si locatie
Cere program personalizat: