fbpx WHO DO YOU WORK FOR ANYWAY? | Learning Network Mergi la conţinutul principal

WHO DO YOU WORK FOR ANYWAY?

Trainer
Tip eveniment
Atelier
Curs In House
Data si locatie
Cere program personalizat:

Tu pentru cine lucrezi de fapt? Sa castigi ‘clientul intern’ este primul pas pentru a castiga ‘clientul extern’.

Acest workshop interactiv si provocator demonteaza miturile privitoare la modalitatile de a conduce o echipa si propune o abordare noua si eficienta. Vechile intrebari cu privire la lideri si leadership primesc raspunsurile mult asteptate prin intermediul discutiilor de grup, al exercitiilor interactive, simularilor de situatii si materialelor video. Toate acestea au menirea de a implica participantii prin tehnica invatarii experientiale.

Cui se adreseaza acest eveniment:

Tuturor middle si top managerilor implicati in procesul de dezvoltare a echipelor, team leaderi, group leaderi, supervizori.

In mod specific Managerilor de Vanzari, Comerciali, Productie, Operationali, General Manager, Financiar, Human Resources, Project si Program Managers.

Antreprenorilor care vor sa creasca o cultura organizationala bazata pe leadership.

Obiectiv: 

Leadership autentic – Producerea unei experiente satisfacatoare a angajatului, plus o experienta unica a clientului care da naștere la satisfactie tuturor partilor implicate.

Scop:

Dupa stabilirea dinamicii leader/follower ,urmatorul pas este de a extinde relatia spre exterior de la angajati la client printr-o strategie de customer service care creeaza o reputatie de Customer Experience remarcabila.

La ce intrebari raspunde acest training: 

  1. Este cultura organizatiei orientata catre  satisfactia managementului sau catre satisfactia clientilor?
  2. Esti conștient de legatura dintre stilul de management și productivitatea angajatului?
  3. Sunt angajatii tai vazuti ca cel mai important client?
  4. Cine este clientul tau principal? Ce conteaza pentru tine?
  5. Sunt clientii vreodata o distragere sau o intrerupere?
  6. Ai un sistem care  asigura ca fiecare interactiune este in acelasi timp corecta fata de client și echitabila pentru organizatia ta?
  7. Care sunt obstacolele pentru un mai bun Customer Service?
  8. Cum obtii un feedback nefiltrat si frecvent de la client?
  9. Cum va mentineti flexibilitatea intr-o piata în continua schimbare?
  10. Care sunt cele trei competente esentiale necesare pentru a avea o abordare de succes in cadrul echipei?
  11. Cat de importanta este experienta emotionala a clientului?
  12. Iti transformi constant clientii in cea mai puternica forta de vânzari?
  13. Ce ne pot invata cele mai recente cercetari știintifice despre experienta noastra cu clientul ?
  14. Este absolut clar pentru managementul superior ca angajatii nu pot trata clientul mai bine decat sunt ei insisi tratati ?
  15. Sunteti suficienti de organizati cat sa ii dati clientului un raspuns unic?
  16. Este clientul in controlul experientei pe care o are cu voi?
  17. Este clientul in controlul relatiei cu voi?
  18. Este clientul pretentios, cel mai bun client ?
  19. Recrutezi pentru atitudine, acea scanteie, empatie si prietenie si trainuiesti pentru abilitatile tehnice?
  20. Ai incorporat limbajul trupului in strategia ta de Customer Service?
  21. Ai identificat puncte cheie  in ciclul tau de Customer Service?
  22. Sunt rapoartele de Customer Service la fel de importante ca cele financiare?
  23. Feedbackul clientului ajunge la toate nivelurile din organizatie?
  24. Sunt comportamentele bune incurajate?
  25. Care este planul tau pentru un Customer Service unic?

Tarif: 249E + TVA, include suportul de curs, pauzele de cafea, pranzul si diplomele. Pentru participantii recurenti se aplica un discount de 5%, iar pentru grupuri mai mari de 4 persoane, exista un discount cumulativ.Studentii au un discount de 50%.

Data: 26 Februarie, de la ora 09.00

Loc de desfasurare: Transylvania Ballroom, Cluj Napoca,Strada Baisoara 2A, Cluj-Napoca

Data si locatie
Cere program personalizat: