fbpx Advanced Facilitation Skills©, Interact, Bucuresti | Learning Network Mergi la conţinutul principal

Advanced Facilitation Skills©, Interact, Bucuresti

Trainer
Categorie
Learning & Development
Tip eveniment
Nivel
Intermediar
Avansat
Certificari
Data si locatie
Cere program personalizat:

Advanced Facilitation Skills© este un curs deschis de o zi  și jumătate destinat tuturor celor care doresc să- și rafineze abilitățile de a facilita întâlniri de echipă. Atelierul vine în întâmpinarea unor provocări importante pe care le au facilitatorii de obicei: menținerea energiei publicului pe parcusul întâlnirii, gestionarea discuțiilor dificile  și obținerea informațiilor necesare, alinierea perspectivelor la nivel de grup  și mai ales, urmărirea obiectivului principal al întâlnirii, discuții prealabile cu sponsorul  și participanții, precum  și descoperirea subiectelor dificile pentru aceștia.

 

Cu ajutorul principiilor, tehnicilor  și modelelor discutate  și experimentate în acest curs, participanții descoperă modalități eficiente  și concrete de a facilita întâlniri de echipă, în care colaborarea  și comunicarea clară sunt esențiale pentru atingerea scopului comun propus.

 

Cursul se adresează tuturor celor care organizează întâlniri/ ședințe în rol de facilitator extern sau manager al echipei. 

 

În urma acestui program vei înțelege mai bine:

  • Cum să gestionezi întâlniri dificile
  • Cum să gestionezi situațiile dificile din cadrul întâlnirilor de echipă prin tehnici specifice
  • Cum să pregatești o întâlnire cu echipa  și să faci follow-up cu participanții
  • Cum să descoperi  și să stabilești împreună cu sponsorii  și participanții obiectivul principal al întâlnirii

 

Detalii curs:

  • durata: 1.5 zile, 9.00 – 17.00 (ziua 1), 9:00 – 13:00 (ziua 2)
  • trainer: Lucian Mihai
  • când: 10 - 11 martie 2020
  • cost: 350 Eur + TVA/participant

 

Agenda:

Modulul 1: Pregătirea  și prezentarea întâlnirii către participanți

A) Pregătire

  • Înțelegerea scopului întâlnirii: cine sunt actorii cheie, care sunt nevoile principale, cine este sponsorul întâlnirii
  • Înțelegerea dinamicii echipei  și a nevoilor reale: interviuri cu participanții
  • Recalibrarea scopului întâlnirii împreună cu sponsorul, dacă este necesar
  • Stabilirea etapelor principale ale  ședinței

               

B) Prezentarea întâlnirii către participanți

  • Implicarea facilitatorului: influențarea  și pregătirea mesajului de anunț
  • Discuții cu actorii cheie: HR  și managerul echipei

 

Modulul 2: Facilitarea întâlnirii

  • Arta de a găzdui o întâlnire de echipă: atmosfera generală, pregătirea sălii, setarea cadrului
  • Renegocierea secvențelor principale ale întâlnirii împreună cu participanții
  • Setarea regulilor
  • Rolul de observator  și rolul de facilitator: încurajarea participării tuturor celor prezenți, contribuții precaute
  • Gestionarea digresiunilor: ce e relevant  și ce nu este relevant pentru subiectul tratat
  • Instrumente de facilitare (world café, 1-2-free, round-robin, instrumente online de colectare a informațiilor la nivel de grup)
  • Facilitare vizuală: harta vizuală a întâlnirii
  • Tehnici de interogare
  • Gestionarea obiecțiilor
  • Ce facem începând de mâine? Luarea deciziilor la nivel de grup, tehnici de evaluare a ideilor
  • Gestionarea relațiilor de putere: cum identificăm polii de putere, cum gestionăm influența lor în dinamica întâlnirii
  • Plan de acțiune: Start-Stop-Continue

 

Modulul 3: Follow-up

  • Întâlnirea de follow-up împreună cu echipa
  • Întâlnirea de follow-up împreună cu sponsorul

 

 

Data si locatie
Cere program personalizat: