fbpx Brain-pleasing Marketing cu Lluis Martinez-Ribes | Learning Network Mergi la conţinutul principal

Brain-pleasing Marketing cu Lluis Martinez-Ribes

Categorie
Marketing
Tip eveniment
E-Learning / Curs Online
Masterclass
Nivel
Avansat
C-level
Data si locatie
Cere program personalizat:

Descopera cele mai inovative metode de a atrage clientii, cu ajutorul neuroștiinței!
In 3 zile intense si experientiale, desfașurate online, LIVE, sub forma unui laborator virtual, vom deprinde metodele potrivite pentru inova si a genera rezultate exponentiale, cu ajutorul neuroștiinței și nu numai (semiotică, digitalizare, psihologia consumatorului) 

Cursul va depasi limitele unei interventii clasice, cu prezentari power-point, fiind mai degraba un workshop de tip hands-on, cu metode verificate si pragmatice. 

Instrumentele folosite  pot fi aplicate in orice sector, incluzand productie, servicii, tehnologie, retail, FMCG, moda, etc.

 

Ce vei câștiga:

  • Deprinzi o metodologie nouă și idei pentru a inova, transformându-ți modelul de business și adaptându-l la realitățile actuale (instrumentele fiind aplicabile in orice industrie);
  • Afli cum dezvolți noi strategii care conecteaza clientul cu brandul/compania ta, pe alte canale decat cele traditionale;
  • Experimentezi pe cont propriu cum poți influenta deciziile de cumparare, cu ajutorul neurostiinței
     

Tematica:

  • Care sunt zonele vulnerabile ale consumatorului tău? Care sunt nevoile acute (pain points) pe care vrea să le rezolve în viața de zi cu zi, în special în contextul actual, generat de pandemie?  
  • Decoperă mecanismele prin care creierul ia deciziile de cumpărare 
  • Cum poți influența preferințele sale de consum pentru a alege produsele, serviciile sau chiar ideile tale, folosind marketingul bazat pe neuroștiință.
  • Procesul secvențial al inovării de tip customer-centric, folosind metodele marketingului de ultimă generație (brain pleasing marketing).
  • Cum să creezi soluții inovatoare cu ajutorul noilor metode (produse / servicii / experiența consumatorului).
  • Cum să fii perceput ca diferit: orașul emoțiilor.
  • Comunicare eficientă bazată pe noile aborări neuroștiințifice.
  • Consumatorii On/Off și implicațiile sale în marketingul On/Off. 
  • Componenta digital este, desigur, parte integrantă din acest e-Lab.

 

Cursul se adresează:

  • Top managerilor cu suficientă autoritate pentru a schimba regulile jocului 
  • Marketing managerilor și altor manageri cu rol decizional, membrii ai board-ului
  • Anteprenorilor și CEO
  • Oricarui lider care doreste sa schimbe jocul și să inoveze, în industria în care activează 

 

Cursul se desfășoară în limba engleza

Taxa de participare: 
400 Euro + TVA – tarif early bird pana pe 19 februarie
Tarif standard - 490 EUR + TVA
Discounturi de grup 

Data si locatie
Cere program personalizat: