Mergi la conţinutul principal

Curs Employer Branding [Online], Cteam

Trainer
Categorie
Resurse Umane
Tip eveniment
Curs Open/Deschis
Nivel
Intermediar
Avansat
Certificari
Data si locatie
Cere program personalizat:

Un business de top are nevoie de echipe de top. Dar, pe o piata concurentiala, doar o imagine angajator solida poate face diferenta pentru a atrage, a motiva si a retine cele mai potrivite profile pentru companie.  

Un studiu al organizatiei Galup arata ca 79% dintre angajati nu sunt implicati (sau sunt de-a dreptul demotivati) in munca pe care o fac, ceea ce atrage dupa sine o pierdere de productivitate estimata la 31.5 milioane de dolari. A creste implicarea angajatilor este intim legat de cresterea profitabilitatii businessului.

 

Identitatea brandului de angajator este mai mult decat o simpla strategie de comunicare. Ea se construieste in timp real si este suma tuturor conversatiilor angajatilor, a marturiilor fiecarui fost angajat, a politicilor si procedurilor din companie, a experientelor economice si psihologice din ciclului de viata al angajarii. 

 

In timpul acestui workshop, participantii vor primi informatii relevante si structurate despre modul in care isi pot defini strategia OD si despre instrumentele necesare implementarii acesteia (stabilirea tabelului de bord, stabilirea diagramelor organizationale adecvate, principiile realizarii descrierii posturilor, gradarea posturilor, evaluarea eficientei design-ului organizational, etc.). Mai mult, participantii isi vor insusi fundamentul actiunilor HR in acceptiunea de astazi – cum pot influenta atat strategia companiei, cat si dezvoltarea acesteia in viitor.

 

Prin intermediul acestui training, participantii vor lucra pe:

  • Importanta imaginii angajator
  • Promisiunea de brand (EVP)
  • Instrumentele strategice si tactice
  • Best practices
  • Obiectivele business
  • Strategia de comunicare

 

Recomandat pentru:

  • Manageri, specialisti si generalisti HR

 

Repere din agenda:

  • Context & definitii (brand de produs/ servicii/ individual/ companie);
  • Brandul = PROMISIUNE; Atributele unui brand puternic: Relevanta, Autenticitate, Consistenta, Implicare;
  • Definitia pozitionarii si beneficiile sale;
  • Conceptul „celor 3 creiere”: Definitie, aplicabilitate practica; Legatura cu brandul
  • „Mesaje cheie” ce sustin Imaginea de Angajator Perceptiile (din interior, din exterior)
  • Modelul Iceberg si Curba S.
  • Construirea pilonilor de baza pentru Imaginea de Angajator folosind o „Busola”
  • Reconstituirea “liniei vietii organizatiei”;
  • Tiparele, valorile si viziunea organizatiei ce se regasesc in conceptul de brand (promisiune, atribute, arhitectura);
  • Barierele in implementarea viziunii companiei & employer branding; 
  • constructia planului de actiune si cooptarea stakeholder-ilor;
  • Best practices.

 

Metode de invatare:

  • Folosim metode interactive, care includ exercitii individuale si de grup.
  • Prezentam studii de caz si exemple relevante.
  • Simulari de business.
  • Materiale tiparite.

 

Detalii pentru participanti:

  • Durata: cursul se va desfășura pe parcursul a 4 zile consecutive, cu 1 sesiune de 3 ore/zi.
  • Pachetul de curs include: materiale tiparite, pranz, pauze de cafea, diplome de participare

 

 

Data si locatie
Cere program personalizat: